Tipografía Tamaño mediano Tamaño grande

INSTITUT IDEAS-Càtedra Bancaixa Joves Emprenedors - 22/11/2010
Vine a la conferència 'L'experiència d'emprendre', de Sergio Fernández.

El dijous dia 9 de desembre a les 12:30 hores, a la Sala de Graus Roberto García Payá del Campus d'Alcoi de la UPV, tindrà lloc una nova conferència dins del cicle "L'experiència d'emprendre" organitzat per la Càtedra BANCAIXA Joves Emprenedors – UPV; amb la ponència titulada “Viure sense pors”, impartida per Sergio Fernández.

Sergio Fernandez és un conegut coach, emprenedor, periodista i formador especialitzat en creixement i desenvolupament personal. També és col·laborador de mitjans de comunicació i dirigeix el Programa Pensament Positiu sobre desenvolupament personal i psicologia pràctica.

A través de la seua ponència, tractarà de transmetre'ns com d'important és aprofitar aquest període que estem vivint, ple de canvis exponencials en l'aspecte econòmic, en el social, en el personal i en l'espiritual. Però també que és un moment en el qual si volem tirar avant, hem de travessar un profund procés de transformació.

També ens mostrarà que per a conduir-se sàviament en la vida, la clau resideix a formular-se les preguntes adequades. I com una pregunta adequada tanca el potencial que pot canviar la vida d'una persona per a sempre.

Inscripció gratuïta prèvia confirmació a bancajaemprendedores@upv.es.

Aforament limitat.

Us animem a participar!

Comparte en tus redes sociales favoritas
  • del.icio.us