campus d'Alcoi

Inici UPV Alcoi :: El campus

Gabinet d'Orientació Psicopedagògica Universitària (GOPU)

El Gabinet d'Orientació Psicopedagògica Universitària és un servei que depén de l'Institut de Ciències de l'Educació (ICE), que ofereix orientació de forma personal o grupal per a atendre les demandes de l'alumnat de la UPV. La seua finalitat és la de contribuir al desenvolupament acadèmic i personal dels seus estudiants en un espai diferent al context de l'aula.

Què m'ofereix?

El GOPU t'atén mitjançant entrevistes individuals concertades a través de cita prèvia, que permeten avaluar la problemàtica, dissenyar un pla d'intervenció i realitzar un seguiment de l'evolució personal i acadèmica de l'estudiant.

T'ajudem a millorar les teues tècniques de treball intel·lectual i a formar-te en metodologia de l'estudi universitari per a millorar el rendiment acadèmic. També orientar-te acadèmicament per a la presa de decisions. Et proporcionem els recursos necessaris perque pugues controlar l'ansietat i gestionar l'estrés, superar els problemes de relacions interpersonals, millorar l'autoestima, en definitiva, fer que et sentes bé.

Com puc contactar?

Pots sol·licitar una cita per a assessorament individual a través de la intranet de la UPV, en l'apartat SERVEIS, Institut de Ciències de l'Educació

• Ens pots trobar a la 4a planta de l'edifici Carbonell (ICE), despatx C3DB9.
  • Telèfon: 966 52 85 49
  • Adreça electrònica: aaguilar@ice.upv.es

Alumnes a la Biennal Internacional de Disseny de Saint-Étienne
Edifici de Ferràndis