Curs de valencià C1.2 Bimodal: semipresencial i a través de Policonnecta

Inscripció oberta fins al 7 de febrer.

Inscripció oberta fins al 7 de febrer. Hi ha un màxim de 15 alumnes en cada grup.

[ 30/01/2017 ]

El campus d’Alcoi, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, ofereix el curs de valencià C1.2 (suficiència) Bimodal; és a dir, combina dues metodologies d’ensenyament-aprenentatge: semipresencial i Policonnecta.

El C1.2 (suficiència) Bimodal consta de dos grups independents:

• Grup 1, semipresencial, per a PAS, PDI, estudiants i Alumni de la UPV del campus d'Alcoi: amb 40 hores de classe presencial, en què es treballa especialment la comprensió i la interacció orals, i 20 hores de treball autònom en línia a través del PoliformaT.
  • Grup 2, Policonnecta, per a PAS, PDI, estudiants i Alumni de la UPV de tots els campus, amb preferència per als col·lectius del campus d'Alcoi: el treball es fa completament en línia. Els alumnes segueixen les 40 hores de classe presencial mitjançant l’eina Policonnecta i, a més, fan 20 h de treball autònom a través de PoliformaT. Cal que l’ordinador dels alumnes del grup Policonnecta tinga càmera i micròfon, per a intervenir a classe.

Hi ha un màxim de 15 alumnes en cada grup. Inscripció fins al 7 de febrer de 2017.

Per a accedir al curs bimodal és necessari tenir uns coneixements previs: cal superar una prova de nivell, corresponent a les competències lingüístiques del nivell anterior (B2, Intermedi), que es farà en línia a través de PoliformaT.

Més informació:

Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edición del concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finaliza 'Ciencia en Acción' Finaliza 'Ciencia en Acción'
XX edición en la que han participado estudiantes de más de 10 países.
Materiales textiles que cargan móviles Materiales textiles que cargan móviles
Los nuevos dispositivos están diseñados por investigadores del Campus de Alcoi de la UPV.
Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi
El Grupo de Generación Espontánea del Campus de Alcoy participará en una la exposición.
Escuela UPV destacada Escuela UPV destacada
La EPSA recibe el premio 'Escuela UPV destacada' en deportes.
Programa deportivo 2019/20 Programa deportivo 2019/20
Programa deportivo 2019/20 del 1º cuatrimestre.