Curs de valencià C1.2 Bimodal: semipresencial i a través de Policonnecta

Inscripció oberta fins al 7 de febrer.

Inscripció oberta fins al 7 de febrer. Hi ha un màxim de 15 alumnes en cada grup.

[ 30/01/2017 ]

El campus d’Alcoi, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, ofereix el curs de valencià C1.2 (suficiència) Bimodal; és a dir, combina dues metodologies d’ensenyament-aprenentatge: semipresencial i Policonnecta.

El C1.2 (suficiència) Bimodal consta de dos grups independents:

• Grup 1, semipresencial, per a PAS, PDI, estudiants i Alumni de la UPV del campus d'Alcoi: amb 40 hores de classe presencial, en què es treballa especialment la comprensió i la interacció orals, i 20 hores de treball autònom en línia a través del PoliformaT.
  • Grup 2, Policonnecta, per a PAS, PDI, estudiants i Alumni de la UPV de tots els campus, amb preferència per als col·lectius del campus d'Alcoi: el treball es fa completament en línia. Els alumnes segueixen les 40 hores de classe presencial mitjançant l’eina Policonnecta i, a més, fan 20 h de treball autònom a través de PoliformaT. Cal que l’ordinador dels alumnes del grup Policonnecta tinga càmera i micròfon, per a intervenir a classe.

Hi ha un màxim de 15 alumnes en cada grup. Inscripció fins al 7 de febrer de 2017.

Per a accedir al curs bimodal és necessari tenir uns coneixements previs: cal superar una prova de nivell, corresponent a les competències lingüístiques del nivell anterior (B2, Intermedi), que es farà en línia a través de PoliformaT.

Més informació:

Jornada sobre Docencia Inversa Jornada sobre Docencia Inversa
Modo de trabajo basado en los resultados de aprendizaje.
First Lego League en el Campus de Alcoy First Lego League en el Campus de Alcoy
Participaron más de 200 jóvenes organizados en 24 equipos.
VIII edición del Concurso de Robótica Móvil VIII edición del Concurso de Robótica Móvil
Organizado por el GROMEP, contó con un 20% más de participación.
Reunión objetivos prácticas de empresa Reunión objetivos prácticas de empresa
Tuvo lugar en el Campus de Alcoy de la UPV.
IX edición del concurso de Programación App Inventor ‘A’ IX edición del concurso de Programación App Inventor ‘A’
Han participado 242 alumnos de 13 centros.
Reunión entre el Ayuntamiento de Villena y el Campus de Alcoy Reunión entre el Ayuntamiento de Villena y el Campus de Alcoy
El alcalde y la concejal de educación han visitado el Campus de Alcoy.
Jornadas de Puertas Abiertas 2020-2021 Jornadas de Puertas Abiertas 2020-2021
Para familias y futuros alumnos el 28 de marzo de 2020.