Suport al PDI per a la docència en valencià

La UPV llança la Campanya de suport al PDI per a la docència i la investigació en valencià per al curs 2017-2018.

[ 10/07/2017 ]

La UPV llança la Campanya de suport al PDI per a la docència i la investigació en valencià per al curs 2017-2018, amb la qual es pot sol·licitar bibliografia en valencià, i es difonen els recursos terminològics existents i els manuals en valencià de la UPV.

També es recorden els acords i orientacions referents a la docència en valencià.

Com sol·licitar bibliografia en valencià?

Fins al 20 de juliol, a través del formulari Sol·licitud d’obres de suport per a la docència en valencià es poden demanar tres obres en valencià (de diccionaris, vocabularis o manuals de la UPV) de les esmentades en els documents següents: obres terminològiques i manuals en valencià de la UPV. En el formulari, cal posar el mateix codi de l’obra que apareix davant del títol.

Recursos terminològics en línia

Actualment hi ha molts recursos terminològics en línia, de moltes de les obres en paper esmentades i també d’altres, que completen les possibilitats de consulta i supleixen obres descatalogades o exhaurides. Per a això, és recomanable consultar el document de recursos terminològics en línia i accedir a les obres en línia.

Acords i orientacions referents a la docència en valencià

Aquesta campanya es completa amb la referència als diferents documents existents a la UPV com a suport de suport a la docència en valencià.

• El professorat que vol impartir docència en valencià té preferència en elegir grups en valencià (acord del Consell de Govern de 28-5-2009).
  • Si la docència és impartida en valencià, el nombre d’hores es multiplica per 1,5 (Índex d’Activitat Docent).
  • Orientacions sobre criteris d'assignació lingüística de grups en els títols de grau i màster.
  • Manual de criteris per a la gestió del multilingüisme.

Programa de Colaboración UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Colaboración UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus de Alcoy de la UPV se le han concedido 3 proyectos.
Magia de la Ciencia y Talleres de Química Magia de la Ciencia y Talleres de Química
Actividades realizadas dentro de la Semana del Ciencia.
Neuromarketing en la alta cocina de Madrid Fusión Neuromarketing en la alta cocina de Madrid Fusión
Estudio de investigadores del Campus de Alcoy de la UPV.
Aprendiendo habilidades jugando al golf Aprendiendo habilidades jugando al golf
Estudiantes del MUIOL del Campus de Alcoy de la UPV.
Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edición del concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornadas de Puertas Abiertas 2020-2021 Jornadas de Puertas Abiertas 2020-2021
Para padres y futuros alumnos el 28 de marzo de 2020.
Vuelve First Lego League Vuelve First Lego League
¡Volvemos a organizar el Torneo Clasificatorio de la Comunidad Valenciana First Lego League!