Suport al PDI per a la docència en valencià

La UPV llança la Campanya de suport al PDI per a la docència i la investigació en valencià per al curs 2017-2018.

[ 10/07/2017 ]

La UPV llança la Campanya de suport al PDI per a la docència i la investigació en valencià per al curs 2017-2018, amb la qual es pot sol·licitar bibliografia en valencià, i es difonen els recursos terminològics existents i els manuals en valencià de la UPV.

També es recorden els acords i orientacions referents a la docència en valencià.

Com sol·licitar bibliografia en valencià?

Fins al 20 de juliol, a través del formulari Sol·licitud d’obres de suport per a la docència en valencià Sol·licitud d’obres de suport per a la docència en valencià (obri en nova finestra) es poden demanar tres obres en valencià (de diccionaris, vocabularis o manuals de la UPV) de les esmentades en els documents següents: obres terminològiques Obres terminològiques (obri en nova finestra) i manuals en valencià de la UPV Manuals en valencià de la UPV (obri en nova finestra). En el formulari, cal posar el mateix codi de l’obra que apareix davant del títol.

Recursos terminològics en línia

Actualment hi ha molts recursos terminològics en línia, de moltes de les obres en paper esmentades i també d’altres, que completen les possibilitats de consulta i supleixen obres descatalogades o exhaurides. Per a això, és recomanable consultar el document de recursos terminològics en línia Recursos terminològics en línia (obri en nova finestra) i accedir a les obres en línia.

Acords i orientacions referents a la docència en valencià

Aquesta campanya es completa amb la referència als diferents documents existents a la UPV com a suport de suport a la docència en valencià.

• El professorat que vol impartir docència en valencià té preferència en elegir grups en valencià (acord del Consell de Govern de 28-5-2009).
  • Si la docència és impartida en valencià, el nombre d’hores es multiplica per 1,5 (Índex d’Activitat Docent).
  • Orientacions sobre criteris d'assignació lingüística de grups en els títols de grau i màster.
  • Manual de criteris per a la gestió del multilingüisme Manual de criteris per a la gestió del multilingüisme (obri en nova finestra).

Podrás Podrás
Podrás elegir la UPV por mil razones.
Comunicado UPV sobre la docencia Comunicado UPV sobre la docencia
La institución habilitará un modelo híbrido para el curso 2020/2021.
Lo primero es LoPrimero Lo primero es LoPrimero
¿Eres alumno preuniversitario y quieres estudiar el curso que viene en el Campus de Alcoy de la UPV?
Másteres  Universitarios Másteres Universitarios
Abierto el plazo del 25 de mayo al 12 de junio.
Premios 'FUTURO' del Campus de Alcoy de la UPV Premios 'FUTURO' del Campus de Alcoy de la UPV
La finalidad es premiar a los mejores expedientes de Ciencia de 4º de ESO del curso 2019-2020.
Biblioteca solo para préstamo y devolución Biblioteca solo para préstamo y devolución
Desde el martes 7 de julio en horario de 9 a 14 y de 15 a 20 horas.