Campus de Alcoy de la UPV

Cursos MOOC de valencià per preparació dels nivells C1 i C2

Cursos en linea gratuitos de la UPV.

Ya está en marcha la nueva edición de los cursos masivos abiertos gratuitos de la UPV. Apúntate y aprende de la manera más cómoda.

[ 11/09/2017 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística ofereix, a través de la plataforma UPV[X], els cursos MOOC (cursos en línia massius en obert) següents:

Cada curs consta de set mòduls amb conceptes bàsics, exercicis autocorrectius intercalats en els vídeos, un examen final autocorrectiu. L’equip docent donarà suport als aprenents en els fòrums dels cursos i, una vegada s’hagen completat amb èxit totes les unitats, es podrà accedir a la prova final, tot amb el suport de vídeos i exercicis autocorrectius.

Durada dels cursos és des del 11 de setembre fins al 6 de novembre.

Curs en mode síncron: l’alumnat comença els cursos quan ho desitge i els segueix al seu ritme. Tots els continguts romanen oberts, inclosos els exàmens de cada unitat i l’examen final del curs. L’equip docent dinamitzarà els fòrums, des de l’11 de setembre fins al 6 de novembre.

Curs en mode autònom: en acabar el curs l’alumnat podrà accedir als continguts, ja que continuaran oberts, però l’equip docent no donarà suport en els fòrums.

Inscripció en línea, ja oberta:

30 años del Programa Erasmus 30 años del Programa Erasmus
Programa estrella de movilidad de la Unión Europea.
Fotciencia14 Fotciencia14
Visita la exposición Fotciencia14 en el Centro Comercial Alzamora.
Exposición de pintura “El arte por la memoria” Exposición de pintura “El arte por la memoria”
Sala Multiusos de Carbonell, desde el 7 de noviembre.
Desafío internacional “First Lego League” Desafío internacional “First Lego League”
El próximo 3 de febrero de 2018 en el Campus de Alcoy.
Primer premio Rotary con Alcoy y su universidad Primer premio Rotary con Alcoy y su universidad
Jóvenes talentos para el desarrollo económico y social de Alcoy.
Small & Medium Smart Cities Congress Small & Medium Smart Cities Congress
Tendrá lugar los días 14 y 15 de febrero de 2018.
Dibuja la ciencia en Navidad 2017 Dibuja la ciencia en Navidad 2017
Participa con tus hijos en "Dibuja la ciencia en Navidad".