Campus de Alcoy de la UPV

Cursos MOOC de valencià per preparació dels nivells C1 i C2

Cursos en linea gratuitos de la UPV.

Ya está en marcha la nueva edición de los cursos masivos abiertos gratuitos de la UPV. Apúntate y aprende de la manera más cómoda.

[ 11/09/2017 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística ofereix, a través de la plataforma UPV[X], els cursos MOOC (cursos en línia massius en obert) següents:

Cada curs consta de set mòduls amb conceptes bàsics, exercicis autocorrectius intercalats en els vídeos, un examen final autocorrectiu. L’equip docent donarà suport als aprenents en els fòrums dels cursos i, una vegada s’hagen completat amb èxit totes les unitats, es podrà accedir a la prova final, tot amb el suport de vídeos i exercicis autocorrectius.

Durada dels cursos és des del 11 de setembre fins al 6 de novembre.

Curs en mode síncron: l’alumnat comença els cursos quan ho desitge i els segueix al seu ritme. Tots els continguts romanen oberts, inclosos els exàmens de cada unitat i l’examen final del curs. L’equip docent dinamitzarà els fòrums, des de l’11 de setembre fins al 6 de novembre.

Curs en mode autònom: en acabar el curs l’alumnat podrà accedir als continguts, ja que continuaran oberts, però l’equip docent no donarà suport en els fòrums.

Inscripció en línea, ja oberta:

50 alumnos participan en el V CampusTec 50 alumnos participan en el V CampusTec
Un 'CampusTec avanzado' con 15 alumnos ha sido la novedad de esta edición.
El Campus de Alcoy cubre el 100% de las plazas ofertadas El Campus de Alcoy cubre el 100% de las plazas ofertadas
La UPV cubre el 99% de las plazas de grado y doble grado ofertadas para el curso 2018-2019.
Tercera promoción del Máster de Industria Cosmética Tercera promoción del Máster de Industria Cosmética
El 75% de alumnos que cursan el MIC encuentra empleo un mes después de finalizar sus estudios.
Buena actuación del IDF Eco - Marathon UPV Buena actuación del IDF Eco - Marathon UPV
Recorre 712 kilómetros con un litro de combustible.
II edición del Concurso de diseño y desarrollo de tejido para el textil hogar II edición del Concurso de diseño y desarrollo de tejido para el textil hogar
Han participado más de 30 estudiantes del Campus de Alcoy.
Finaliza el Campus PRAKTIKUM 2018 Finaliza el Campus PRAKTIKUM 2018
Con la presentación de los trabajos realizados por los 15 alumnos participantes.
La UPV, primera universidad de España en docencia La UPV, primera universidad de España en docencia
La Politècnica ocupa el puesto tres en el ranking global.