Campus de Alcoy de la UPV

Cursos MOOC de valencià per preparació dels nivells C1 i C2

Cursos en linea gratuitos de la UPV.

Ya está en marcha la nueva edición de los cursos masivos abiertos gratuitos de la UPV. Apúntate y aprende de la manera más cómoda.

[ 11/09/2017 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística ofereix, a través de la plataforma UPV[X], els cursos MOOC (cursos en línia massius en obert) següents:

Cada curs consta de set mòduls amb conceptes bàsics, exercicis autocorrectius intercalats en els vídeos, un examen final autocorrectiu. L’equip docent donarà suport als aprenents en els fòrums dels cursos i, una vegada s’hagen completat amb èxit totes les unitats, es podrà accedir a la prova final, tot amb el suport de vídeos i exercicis autocorrectius.

Durada dels cursos és des del 11 de setembre fins al 6 de novembre.

Curs en mode síncron: l’alumnat comença els cursos quan ho desitge i els segueix al seu ritme. Tots els continguts romanen oberts, inclosos els exàmens de cada unitat i l’examen final del curs. L’equip docent dinamitzarà els fòrums, des de l’11 de setembre fins al 6 de novembre.

Curs en mode autònom: en acabar el curs l’alumnat podrà accedir als continguts, ja que continuaran oberts, però l’equip docent no donarà suport en els fòrums.

Inscripció en línea, ja oberta:

Neuromarketing para nuevos productos emocionales Neuromarketing para nuevos productos emocionales
Experimento social para L’Oreal.
Máster de Robótica y Visión Artificial Máster de Robótica y Visión Artificial
Respuesta a la creciente demanda de profesionales con experiencia en ambos campos.
Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi
V edición del concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Desafío internacional “First Lego League” Desafío internacional “First Lego League”
El próximo 3 de febrero de 2018 en el Campus de Alcoy.
Primer premio Rotary con Alcoy y su universidad Primer premio Rotary con Alcoy y su universidad
Jóvenes talentos para el desarrollo económico y social de Alcoy.
Jornadas de Puertas Abiertas 2018-2019 Jornadas de Puertas Abiertas 2018-2019
Para padres y futuros alumnos el 14 de abril de 2018.
Small & Medium Smart Cities Small & Medium Smart Cities
Tendrá lugar los días 14 y 15 de febrero de 2018.