Vine al concert de Verdcel amb l’SPNL

3 de novembre, a les 20:30h al Centre Cultural d’Alcoi. "De plantes, talaies i cims (i una aroma)".

[ 24/10/2017 ]
Alfons Olmo

VerdCel presenta el divendres 3 de novembre a les 20:30h al Centre Cultural d’Alcoi "De plantes, talaies i cims (i una aroma)", noves cançons en disc i en directe on l'element protagonista és 'terra'. Un treball d'arrels endins i fruits enfora.

Alfons Olmo, des d'una cançó actual, estén els braços als orígens de músiques mediterrànies, andines, afroamericanes... El disc es pregunta sobre l’existència i respon agafant la vida a grapats. Simbòlicament parla de conrear, allò que ens humanitza i que compartit multiplica l’efecte. La crítica dona pas a construir alternatives, posar-hi nous fonaments.

A banda de l'equip habitual, Alfons ha comptat amb Carles Dénia, un gran aliat per donar forma a este repte de contingut i música; capes macerades que cristal·litzen en sonoritats modernes.

L'àlbum nou conté a més a més un llibre que s'erigeix com un treball plàstic i literari en paral·lel al disc. 150 pàgines a color, amb il·lustracions, poesia, prosa i assaig que s'entrellacen amb les 14 cançons del CD; les amplia, les desdobla, les contextualitza, les explica, ho engrandeix.

Passa a partir del 24 d’octubre per l’SPNL a la UPV Alcoi i podràs recollir fins a 2 entrades per carnet UPV (fins a l’acabament de les existències), a més d’informar-te dels serveis que oferim per a millorar el coneixement del valencià i participar en la promoció del valencià –com el projecte de Voluntariat Lingüístic– a la UPV.

Horaris i localització de l’SPNL

Campus d’Alcoi. Centre d’Autoaprenentatge de Valencià (edifici Ferrándiz, 2a planta, zona de despatxos):d’11 a 13 h (de dilluns a divendres) i de 16 a 18.30 h (dilluns i dimecres).

Benvinguts al vostre món. No us perdeu aquest gran concert amb univers propi.

Videoclip Andreu i el jardilet - VerdCel. De plantes, talaies i cims:

La UPV, entre las 250 universidades con mayor empleabilidad del mundo La UPV, entre las 250 universidades con mayor empleabilidad del mundo
Según el prestigioso QS Graduate Employability Rankings 2020.
Apertura Universidad Senior 2019/20 Apertura Universidad Senior 2019/20
Este año cuenta con 215 alumnos en el curso.
Inaugurada la exposición Inaugurada la exposición
Permanecerá hasta el 27 de septiembre.
Campeonato Nacional de Robots CEABOT Campeonato Nacional de Robots CEABOT
Tercera victoria consecutiva del Campus de Alcoy.
Ranking de Shanghái certifica UPV mejor politécnica de España. Ranking de Shanghái certifica UPV mejor politécnica de España.
El ranking de Shanghái certifica un año más que la UPV sigue siendo la mejor politécnica de España
Semana Modernista Alcoy 2019 Semana Modernista Alcoy 2019
El campus participará de nuevo en la Semana Modernista de Alcoy.
Programa deportivo 2019/20 Programa deportivo 2019/20
Programa deportivo 2019/20 del 1º cuatrimestre.