Proves d’acreditació de coneixements de valencià

Per a membres de la comunitat universitaria de la UPV (Estudiants, membres d’Alumni, PAS i PDI) i personal extern.

[ 20/11/2017 ]
Proves d'acreditació de valencià

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística, amb l’objectiu d’avaluar la competència lingüística, publica la convocatòria de gener de 2018 de les proves per a l'acreditació de coneixements de valencià dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2 que es realitzaran a la UPV. Aquests cursos tenen caràcter quadrimestral i la inscripció del PAS i PDI és gratuïta.

Les proves tenen lloc del 17 al 19 de gener. Com a novetat, cada prova es realitza en dos dies, segons s’indica en els quadres de la inscripció. La crida a les proves orals s’iniciarà amb la lletra X (segons el sorteig públic de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, de data 13 de març de 2017).

Si teniu cap dubte, podeu enviar un correu a cav@epsa.upv.es i us atendrem.

Més informació

La UPV, entre las cien mejores universidades del mundo La UPV, entre las cien mejores universidades del mundo
En concreto en la 87ª posición en la enseñanza de ciencias técnicas.
IV Workshop d’Economia Valenciana IV Workshop d’Economia Valenciana
Cerca de 40 profesionales se han inscrito al acontecimiento.
Fira Tots Sants de Cocentaina Fira Tots Sants de Cocentaina
El Campus de Alcoy de la UPV estará presente en la Zona Tecnológica.
Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edición del concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finaliza 'Ciencia en Acción' Finaliza 'Ciencia en Acción'
XX edición en la que han participado estudiantes de más de 10 países.
Materiales textiles que cargan móviles Materiales textiles que cargan móviles
Los nuevos dispositivos están diseñados por investigadores del Campus de Alcoi de la UPV.
Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi
El Grupo de Generación Espontánea del Campus de Alcoy participará en una la exposición.