Proves d’acreditació de coneixements de valencià

Per a membres de la comunitat universitaria de la UPV (Estudiants, membres d’Alumni, PAS i PDI) i personal extern.

[ 20/11/2017 ]
Proves d'acreditació de valencià

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística, amb l’objectiu d’avaluar la competència lingüística, publica la convocatòria de gener de 2018 de les proves per a l'acreditació de coneixements de valencià dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2 que es realitzaran a la UPV. Aquests cursos tenen caràcter quadrimestral i la inscripció del PAS i PDI és gratuïta.

Les proves tenen lloc del 17 al 19 de gener. Com a novetat, cada prova es realitza en dos dies, segons s’indica en els quadres de la inscripció. La crida a les proves orals s’iniciarà amb la lletra X (segons el sorteig públic de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, de data 13 de març de 2017).

Si teniu cap dubte, podeu enviar un correu a cav@epsa.upv.es i us atendrem.

Més informació

Podrás Podrás
Podrás elegir la UPV por mil razones.
Comunicado UPV sobre la docencia Comunicado UPV sobre la docencia
La institución habilitará un modelo híbrido para el curso 2020/2021.
Lo primero es LoPrimero Lo primero es LoPrimero
¿Eres alumno preuniversitario y quieres estudiar el curso que viene en el Campus de Alcoy de la UPV?
Másteres  Universitarios Másteres Universitarios
Abierto el plazo del 25 de mayo al 12 de junio.
Premios 'FUTURO' del Campus de Alcoy de la UPV Premios 'FUTURO' del Campus de Alcoy de la UPV
La finalidad es premiar a los mejores expedientes de Ciencia de 4º de ESO del curso 2019-2020.
Biblioteca solo para préstamo y devolución Biblioteca solo para préstamo y devolución
Desde el martes 7 de julio en horario de 9 a 14 y de 15 a 20 horas.