Proves d’acreditació de coneixements de valencià

Per a membres de la comunitat universitaria de la UPV (Estudiants, membres d’Alumni, PAS i PDI) i personal extern.

[ 20/11/2017 ]
Proves d'acreditació de valencià

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística, amb l’objectiu d’avaluar la competència lingüística, publica la convocatòria de gener de 2018 de les proves per a l'acreditació de coneixements de valencià dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2 que es realitzaran a la UPV. Aquests cursos tenen caràcter quadrimestral i la inscripció del PAS i PDI és gratuïta.

Les proves tenen lloc del 17 al 19 de gener. Com a novetat, cada prova es realitza en dos dies, segons s’indica en els quadres de la inscripció. La crida a les proves orals s’iniciarà amb la lletra X (segons el sorteig públic de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, de data 13 de març de 2017).

Si teniu cap dubte, podeu enviar un correu a cav@epsa.upv.es i us atendrem.

Més informació

Programa de Colaboración UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Colaboración UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus de Alcoy de la UPV se le han concedido 3 proyectos.
Magia de la Ciencia y Talleres de Química Magia de la Ciencia y Talleres de Química
Actividades realizadas dentro de la Semana del Ciencia.
Neuromarketing en la alta cocina de Madrid Fusión Neuromarketing en la alta cocina de Madrid Fusión
Estudio de investigadores del Campus de Alcoy de la UPV.
Aprendiendo habilidades jugando al golf Aprendiendo habilidades jugando al golf
Estudiantes del MUIOL del Campus de Alcoy de la UPV.
Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edición del concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornadas de Puertas Abiertas 2020-2021 Jornadas de Puertas Abiertas 2020-2021
Para padres y futuros alumnos el 28 de marzo de 2020.
Vuelve First Lego League Vuelve First Lego League
¡Volvemos a organizar el Torneo Clasificatorio de la Comunidad Valenciana First Lego League!