Promoure de l'ús del valencià

En la docència, la recerca i la vida universitària en general.

Ajudes en la docència, la recerca i la vida universitària en general, corresponents al segon quadrimestre del curs 2017-2018.

[ 02/03/2018 ]

La UPV, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL), ofereix diverses ajudes, per a PDI, PAS, estudiants i Alumni, amb l’objectiu de promoure l'ús del valencià en la docència, la recerca i la vida universitària en general, corresponents al segon quadrimestre del curs 2017-2018.

Sol·licituds

Per mitjà dels formularis de la intranet (apartat de Serveis > Servei de Promoció i Normalització Lingüística) o de la pàgina web www.upv.es/bondia > ajudes.

Termini de sol·licituds: fins al 13 d’abril de 2018 (Resolució: abans del dia 25 de maig de 2018).

La UPV, entre las cien mejores universidades del mundo La UPV, entre las cien mejores universidades del mundo
En concreto en la 87ª posición en la enseñanza de ciencias técnicas.
IV Workshop d’Economia Valenciana IV Workshop d’Economia Valenciana
Cerca de 40 profesionales se han inscrito al acontecimiento.
Fira Tots Sants de Cocentaina Fira Tots Sants de Cocentaina
El Campus de Alcoy de la UPV estará presente en la Zona Tecnológica.
Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edición del concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finaliza 'Ciencia en Acción' Finaliza 'Ciencia en Acción'
XX edición en la que han participado estudiantes de más de 10 países.
Materiales textiles que cargan móviles Materiales textiles que cargan móviles
Los nuevos dispositivos están diseñados por investigadores del Campus de Alcoi de la UPV.
Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi
El Grupo de Generación Espontánea del Campus de Alcoy participará en una la exposición.