Campus de Alcoy de la UPV

XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

El valencià té capacitat d’influència social? De la plaça pública als continguts transmèdia.

[ 05/03/2018 ]
XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

Els dies 23 i 24 de març de 2018 tindrà lloc a la Sala de graus "Roberto García Payá" del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València la XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi.

L'edició d'enguany pretén debatre sobre la capacitat d’influència social del valencià. S’analitzaran les diferents campanyes de promoció lingüística, es reflexionarà sobre la seua influència en els àmbits públics, els mitjans de comunicació, els continguts transmèdia i les xarxes socials.

El termini d'incripcions finalitza el 20 de març de 2018. El preu és de 20€ per a estudiants i 25€ per al públic en general. Els estudiants que vulguen allotjar-se al Col·legi Major Ovidi Montllor: 10 euros (amb la presentació del justificant de la reserva).

Es tracta d'una acció formativa reconeguda per la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.

Esta cita per al debat de la realitat lingüística està organitzada per la Universitat Politècnica de València, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, l’Ajuntament d’Alcoi, la Delegació d’Alacant de l’Institut d’Estudis Catalans, la Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià i el Centre Ovidi Montllor.

Colaboración de la UPV con Alcoy Industrial Colaboración de la UPV con Alcoy Industrial
Unen fuerzas para poner en valor todo el patrimonio histórico industrial de Alcoy.
Desafío internacional “First Lego League” Desafío internacional “First Lego League”
El próximo 2 de febrero de 2019 en el Campus de Alcoy.
La suma de los 'no puedes' La suma de los 'no puedes'
Alejandro Marín, de diseñarse su prótesis en la UPV a los Juegos Paralímpicos de Verano e Invierno.
Premios al mejor TFG para los alumnos de la UPV Premios al mejor TFG para los alumnos de la UPV
La Cátedra AITEX-UPV concederá 3.500€ en premios para los mejores TFG en el curso 2018/19.
Un juguete, una sonrisa Un juguete, una sonrisa
La UPV lanza una nueva campaña de recogida de juguetes, los días 11 al 15 de diciembre, en sus tres campus.
Jornadas de Puertas Abiertas 2019-2020 Jornadas de Puertas Abiertas 2019-2020
Para padres y futuros alumnos el 6 de abril de 2019.
Becas Fundación SEPI Becas Fundación SEPI
Fundación SEPI - Instituto de Crédito Oficial 2018/19