Campus de Alcoy de la UPV

XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

El valencià té capacitat d’influència social? De la plaça pública als continguts transmèdia.

[ 05/03/2018 ]
XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

Els dies 23 i 24 de març de 2018 tindrà lloc a la Sala de graus "Roberto García Payá" del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València la XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi.

L'edició d'enguany pretén debatre sobre la capacitat d’influència social del valencià. S’analitzaran les diferents campanyes de promoció lingüística, es reflexionarà sobre la seua influència en els àmbits públics, els mitjans de comunicació, els continguts transmèdia i les xarxes socials.

El termini d'incripcions finalitza el 20 de març de 2018. El preu és de 20€ per a estudiants i 25€ per al públic en general. Els estudiants que vulguen allotjar-se al Col·legi Major Ovidi Montllor: 10 euros (amb la presentació del justificant de la reserva).

Es tracta d'una acció formativa reconeguda per la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.

Esta cita per al debat de la realitat lingüística està organitzada per la Universitat Politècnica de València, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, l’Ajuntament d’Alcoi, la Delegació d’Alacant de l’Institut d’Estudis Catalans, la Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià i el Centre Ovidi Montllor.

Apertura Universidad Senior 2018/19 Apertura Universidad Senior 2018/19
Las clases comenzarán el próximo 24 de septiembre.
Un día Un día "inolvidable"
Francisco Mora, rector de la UPV, doctor honoris causa.
Retos EPSA, presente en el NUDE 2018 Retos EPSA, presente en el NUDE 2018
Espacio que pertenece a Feria Habitat Valencia.
Abierta la matrícula para el Máster en Industria Cosmética Abierta la matrícula para el Máster en Industria Cosmética
75% de empleabilidad al mes de acabar el máster.
La UPV obtiene 37 acreditaciones internacionales La UPV obtiene 37 acreditaciones internacionales
La UPV sigue siendo una de las universidades españolas con más reconocimientos internacionales.
Alto índice de empleabilidad de la UPV Alto índice de empleabilidad de la UPV
Es la primera universidad de la Comunidad Valenciana y novena de España.
Cerca de 570 alumnos acuden a la Jornada de Acogida Cerca de 570 alumnos acuden a la Jornada de Acogida
Destinadas a los alumnos de nuevo ingreso para conocer un poco más el centro universitario.