XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

El valencià té capacitat d’influència social? De la plaça pública als continguts transmèdia.

[ 05/03/2018 ]
XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

Els dies 23 i 24 de març de 2018 tindrà lloc a la Sala de graus "Roberto García Payá" del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València la XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi.

L'edició d'enguany pretén debatre sobre la capacitat d’influència social del valencià. S’analitzaran les diferents campanyes de promoció lingüística, es reflexionarà sobre la seua influència en els àmbits públics, els mitjans de comunicació, els continguts transmèdia i les xarxes socials.

El termini d'incripcions finalitza el 20 de març de 2018. El preu és de 20€ per a estudiants i 25€ per al públic en general. Els estudiants que vulguen allotjar-se al Col·legi Major Ovidi Montllor: 10 euros (amb la presentació del justificant de la reserva).

Es tracta d'una acció formativa reconeguda per la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.

Esta cita per al debat de la realitat lingüística està organitzada per la Universitat Politècnica de València, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, l’Ajuntament d’Alcoi, la Delegació d’Alacant de l’Institut d’Estudis Catalans, la Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià i el Centre Ovidi Montllor.

Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edición del concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finaliza 'Ciencia en Acción' Finaliza 'Ciencia en Acción'
XX edición en la que han participado estudiantes de más de 10 países.
Materiales textiles que cargan móviles Materiales textiles que cargan móviles
Los nuevos dispositivos están diseñados por investigadores del Campus de Alcoi de la UPV.
Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi
El Grupo de Generación Espontánea del Campus de Alcoy participará en una la exposición.
Escuela UPV destacada Escuela UPV destacada
La EPSA recibe el premio 'Escuela UPV destacada' en deportes.
Programa deportivo 2019/20 Programa deportivo 2019/20
Programa deportivo 2019/20 del 1º cuatrimestre.