Campus de Alcoy de la UPV

XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

El valencià té capacitat d’influència social? De la plaça pública als continguts transmèdia.

[ 05/03/2018 ]
XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

Els dies 23 i 24 de març de 2018 tindrà lloc a la Sala de graus "Roberto García Payá" del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València la XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi.

L'edició d'enguany pretén debatre sobre la capacitat d’influència social del valencià. S’analitzaran les diferents campanyes de promoció lingüística, es reflexionarà sobre la seua influència en els àmbits públics, els mitjans de comunicació, els continguts transmèdia i les xarxes socials.

El termini d'incripcions finalitza el 20 de març de 2018. El preu és de 20€ per a estudiants i 25€ per al públic en general. Els estudiants que vulguen allotjar-se al Col·legi Major Ovidi Montllor: 10 euros (amb la presentació del justificant de la reserva).

Es tracta d'una acció formativa reconeguda per la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.

Esta cita per al debat de la realitat lingüística està organitzada per la Universitat Politècnica de València, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, l’Ajuntament d’Alcoi, la Delegació d’Alacant de l’Institut d’Estudis Catalans, la Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià i el Centre Ovidi Montllor.

Premio al mejor expediente relacionado con el textil Premio al mejor expediente relacionado con el textil
La Cátedra AITEX - UPV concede un premio de 1500€.
Medalla UPV a las ciudades de València, Alcoy y Gandia Medalla UPV a las ciudades de València, Alcoy y Gandia
Con motivo del 50 aniversario de la UPV.
II Jornada de Cooperación UPV-FISABIO II Jornada de Cooperación UPV-FISABIO
Tuvo lugar en el El hospital Virgen de los Lirios de Alcoy.
Ranking QS Ranking QS
La UPV obtiene el mejor resultado de su historia en el ranking QS.
La UPV, entre las 150 mejores universidades jóvenes del mundo La UPV, entre las 150 mejores universidades jóvenes del mundo
Sigue siendo la mejor politécnica de España.
Celebrada la 2ª edición del concurso ideaT-kids Celebrada la 2ª edición del concurso ideaT-kids
El proyecto “Reutilizació de cartó” del Colegio Sant Roc de Alcoy ha resultado ganador.
50 aniversario 50 aniversario
La UPV presenta los actos conmemorativos del medio siglo de su nacimiento.