El Vint-i-5

Activitats als 3 campus de la UPV al voltant del 25 d’abril.

Activitats als 3 campus de la UPV al voltant del 25 d’abril. A Alcoi tindran lloc el 3 de maig.

[ 17/04/2018 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) de la Universitat Politècnica de València (UPV), amb la col·laboració de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua, commemora l'aniversari del 25 d'abril amb un programa que inclou activitats en els tres campus de la UPV: Vera (València), Alcoi i Gandia.

Les activitats a Alcoi són:

Mercat solidari (De 12:30 fins les 20h):
  • Degustació de productes solidaris. Plaça de Ferrándiz i Carbonell. Organitzat per l'Àrea d'Igualtat, Cooperació i Assumptes socials del Campus d'Alcoi.

Concierto en directo (A les 20h):
  • Paco Enlaluna, amb l’espectacle “Besar-se de riure”. Cafeteria del Campus. Entrada lliure. Capacitat limitada. Canya+tapa 1 €.

La UPV, entre las 250 universidades con mayor empleabilidad del mundo La UPV, entre las 250 universidades con mayor empleabilidad del mundo
Según el prestigioso QS Graduate Employability Rankings 2020.
Apertura Universidad Senior 2019/20 Apertura Universidad Senior 2019/20
Este año cuenta con 215 alumnos en el curso.
Inaugurada la exposición Inaugurada la exposición
Permanecerá hasta el 27 de septiembre.
Campeonato Nacional de Robots CEABOT Campeonato Nacional de Robots CEABOT
Tercera victoria consecutiva del Campus de Alcoy.
Ranking de Shanghái certifica UPV mejor politécnica de España. Ranking de Shanghái certifica UPV mejor politécnica de España.
El ranking de Shanghái certifica un año más que la UPV sigue siendo la mejor politécnica de España
Semana Modernista Alcoy 2019 Semana Modernista Alcoy 2019
El campus participará de nuevo en la Semana Modernista de Alcoy.
Programa deportivo 2019/20 Programa deportivo 2019/20
Programa deportivo 2019/20 del 1º cuatrimestre.