Proves d’acreditació de coneixements de valencià

Per a membres de la comunitat universitaria de la UPV (Estudiants, membres d’Alumni, PAS i PDI) i personal extern.

[ 17/04/2018 ]
Proves d'acreditació de valencià

La Universitat Politècnica de València, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, publica la convocatòria de les proves per a l'acreditació de coneixements de valencià corresponents al juny de 2018, dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2, que tindran lloc als campus universitaris de la mateixa UPV. Al Campus d’Alcoi es pot examinar dels nivells B2, C1 i C2.

En aquesta convocatòria s’introdueix com a novetat que hi haurà dos períodes per a la inscripció, segons es tracte de membres de la UPV o persones externes.

Dates de realització de les proves

Les proves es realitzen en dos dies diferents, l’un per a la prova oral (4 o 8 de juny) i l’altre per a la prova escrita (11 o 13 de juny), segons s’indica en els quadres de la inscripció de la convocatòria. L’hora exacta de la prova oral de cada examinand es publicarà en aquesta mateixa pàgina almenys amb tres dies d’antelació.

La crida a les proves orals s’iniciarà amb la lletra U (segons el sorteig públic de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, de data 14 de març de 2018).

• Períodes de matrícula segons destinataris:
    • Obert només per a la comunitat UPV (PAS, PDI, alumnat i membres d’Alumni): del 16 al 23 d’abril (fins a les 9 hores).
    • Obert per a les persones externes i per a la comunitat UPV: del 23 d’abril al 4 de maig (inclòs).
  • Requisit: Haver complit 18 anys.
  • Taxes:
    • Alumnat UPV: 20 euros.
    • Alumni UPV: 40 euros.
    • PAS i PDI de la UPV: exempts.
    • Públic en general: 80 euros.
  • Inscripció en línia: Per a inscriure’s cal punxar en la columna "Nivell" del campus corresponent:

Si teniu cap dubte, podeu enviar un correu a cav@epsa.upv.es i us atendrem.

Més informació

Jornada sobre Docencia Inversa Jornada sobre Docencia Inversa
Modo de trabajo basado en los resultados de aprendizaje.
First Lego League en el Campus de Alcoy First Lego League en el Campus de Alcoy
Participaron más de 200 jóvenes organizados en 24 equipos.
VIII edición del Concurso de Robótica Móvil VIII edición del Concurso de Robótica Móvil
Organizado por el GROMEP, contó con un 20% más de participación.
Reunión objetivos prácticas de empresa Reunión objetivos prácticas de empresa
Tuvo lugar en el Campus de Alcoy de la UPV.
IX edición del concurso de Programación App Inventor ‘A’ IX edición del concurso de Programación App Inventor ‘A’
Han participado 242 alumnos de 13 centros.
Jornadas de Puertas Abiertas 2020-2021 Jornadas de Puertas Abiertas 2020-2021
Para familias y futuros alumnos el 28 de marzo de 2020.
Camino de la huella cero de carbono en 2050 Camino de la huella cero de carbono en 2050
La UPV reduce en más de un millón de euros su factura eléctrica en un año.