Campus de Alcoy de la UPV

XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari

Es celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre.

Es celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre a Biar.

[ 21/09/2018 ]

La UPV organitza la XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats, que aquest any tindrà lloc a Biar i se celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre.

Com cada any, l'alumnat del Campus d'Alcoi pot participar en aquesta activitat. Per participar a la trobada cal inscrure's primer al Programa de voluntariat lingüístic de la UPV.

Cal recordar que el voluntariat ingüístic és un programa del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) per a impulsar la participació dels estudiants universitaris en la promoció de l’ús del valencià i del plurilingüisme.

L’objectiu és coordinar i consolidar un grup d’estudiants amb consciència i compromís lingüístic, oferir-li formació i informació de qualitat i implicar-lo en la promoció lingüística com a reforç a les activitats organitzades per la UPV.

Una vegada inscrits al programa de voluntariat lingüístic, cal enviar la inscripció a la Trobada de Biar.

La XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats està organitzada per la Universitat Politècnica de València amb la col·laboració de la Generalitat Valenciana, la Generalitat de Catalunya, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, l’Ajuntament de Biar, l’Ajuntament de Castalla, l’Ajuntament de Petrer, l’Ajuntament d’Elda, l’Ajuntament de Monòver, la Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià, el Centre Cultural Castellut i Bodegas Monóvar.

Colaboración de la UPV con Alcoy Industrial Colaboración de la UPV con Alcoy Industrial
Unen fuerzas para poner en valor todo el patrimonio histórico industrial de Alcoy.
Desafío internacional “First Lego League” Desafío internacional “First Lego League”
El próximo 2 de febrero de 2019 en el Campus de Alcoy.
La suma de los 'no puedes' La suma de los 'no puedes'
Alejandro Marín, de diseñarse su prótesis en la UPV a los Juegos Paralímpicos de Verano e Invierno.
Premios al mejor TFG para los alumnos de la UPV Premios al mejor TFG para los alumnos de la UPV
La Cátedra AITEX-UPV concederá 3.500€ en premios para los mejores TFG en el curso 2018/19.
Un juguete, una sonrisa Un juguete, una sonrisa
La UPV lanza una nueva campaña de recogida de juguetes, los días 11 al 15 de diciembre, en sus tres campus.
Jornadas de Puertas Abiertas 2019-2020 Jornadas de Puertas Abiertas 2019-2020
Para padres y futuros alumnos el 6 de abril de 2019.
Becas Fundación SEPI Becas Fundación SEPI
Fundación SEPI - Instituto de Crédito Oficial 2018/19