XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari

Es celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre.

Es celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre a Biar.

[ 21/09/2018 ]

La UPV organitza la XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats, que aquest any tindrà lloc a Biar i se celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre.

Com cada any, l'alumnat del Campus d'Alcoi pot participar en aquesta activitat. Per participar a la trobada cal inscrure's primer al Programa de voluntariat lingüístic de la UPV.

Cal recordar que el voluntariat ingüístic és un programa del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) per a impulsar la participació dels estudiants universitaris en la promoció de l’ús del valencià i del plurilingüisme.

L’objectiu és coordinar i consolidar un grup d’estudiants amb consciència i compromís lingüístic, oferir-li formació i informació de qualitat i implicar-lo en la promoció lingüística com a reforç a les activitats organitzades per la UPV.

Una vegada inscrits al programa de voluntariat lingüístic, cal enviar la inscripció a la Trobada de Biar.

La XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats està organitzada per la Universitat Politècnica de València amb la col·laboració de la Generalitat Valenciana, la Generalitat de Catalunya, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, l’Ajuntament de Biar, l’Ajuntament de Castalla, l’Ajuntament de Petrer, l’Ajuntament d’Elda, l’Ajuntament de Monòver, la Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià, el Centre Cultural Castellut i Bodegas Monóvar.

Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edición del concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finaliza 'Ciencia en Acción' Finaliza 'Ciencia en Acción'
XX edición en la que han participado estudiantes de más de 10 países.
Materiales textiles que cargan móviles Materiales textiles que cargan móviles
Los nuevos dispositivos están diseñados por investigadores del Campus de Alcoi de la UPV.
Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi
El Grupo de Generación Espontánea del Campus de Alcoy participará en una la exposición.
Escuela UPV destacada Escuela UPV destacada
La EPSA recibe el premio 'Escuela UPV destacada' en deportes.
Programa deportivo 2019/20 Programa deportivo 2019/20
Programa deportivo 2019/20 del 1º cuatrimestre.