Campus de Alcoy de la UPV

XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari

Es celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre.

Es celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre a Biar.

[ 21/09/2018 ]

La UPV organitza la XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats, que aquest any tindrà lloc a Biar i se celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre.

Com cada any, l'alumnat del Campus d'Alcoi pot participar en aquesta activitat. Per participar a la trobada cal inscrure's primer al Programa de voluntariat lingüístic de la UPV.

Cal recordar que el voluntariat ingüístic és un programa del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) per a impulsar la participació dels estudiants universitaris en la promoció de l’ús del valencià i del plurilingüisme.

L’objectiu és coordinar i consolidar un grup d’estudiants amb consciència i compromís lingüístic, oferir-li formació i informació de qualitat i implicar-lo en la promoció lingüística com a reforç a les activitats organitzades per la UPV.

Una vegada inscrits al programa de voluntariat lingüístic, cal enviar la inscripció a la Trobada de Biar.

La XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats està organitzada per la Universitat Politècnica de València amb la col·laboració de la Generalitat Valenciana, la Generalitat de Catalunya, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, l’Ajuntament de Biar, l’Ajuntament de Castalla, l’Ajuntament de Petrer, l’Ajuntament d’Elda, l’Ajuntament de Monòver, la Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià, el Centre Cultural Castellut i Bodegas Monóvar.

Celebrada la 3ª edición del concurso ideaT-kids Celebrada la 3ª edición del concurso ideaT-kids
El proyecto "Taconets.com" del CEIP Isabel La Católica de L’Olleria ha resultado ganador.
Pregúntale a Pau Pregúntale a Pau
¿Tienes dudas sobre las PAU, la matrícula o la preinscripción de 1º?
Preinscripción 19/20 Preinscripción 19/20
Desde el 17 de junio al 5 de julio de 2019.
Alumnos del Campus de Alcoy en Hylinders Alumnos del Campus de Alcoy en Hylinders
Empresa alcoyana dedicada a productos relacionados con la hidráulica en general.
Mochila Solidaria 2019 Mochila Solidaria 2019
Campaña de recogida de libros y material escolar.
Visita del equipo rectoral de la UPV al Campus de Alcoy Visita del equipo rectoral de la UPV al Campus de Alcoy
Se reunió con el equipo directivo del campus y con la comunidad educativa.
Gala de Graduación 2019 Gala de Graduación 2019
Tendrá lugar el viernes 28 de junio y se podrá seguir en directo.