Campus de Alcoy de la UPV

XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari

Es celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre.

Es celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre a Biar.

[ 21/09/2018 ]

La UPV organitza la XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats, que aquest any tindrà lloc a Biar i se celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre.

Com cada any, l'alumnat del Campus d'Alcoi pot participar en aquesta activitat. Per participar a la trobada cal inscrure's primer al Programa de voluntariat lingüístic de la UPV.

Cal recordar que el voluntariat ingüístic és un programa del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) per a impulsar la participació dels estudiants universitaris en la promoció de l’ús del valencià i del plurilingüisme.

L’objectiu és coordinar i consolidar un grup d’estudiants amb consciència i compromís lingüístic, oferir-li formació i informació de qualitat i implicar-lo en la promoció lingüística com a reforç a les activitats organitzades per la UPV.

Una vegada inscrits al programa de voluntariat lingüístic, cal enviar la inscripció a la Trobada de Biar.

La XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats està organitzada per la Universitat Politècnica de València amb la col·laboració de la Generalitat Valenciana, la Generalitat de Catalunya, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, l’Ajuntament de Biar, l’Ajuntament de Castalla, l’Ajuntament de Petrer, l’Ajuntament d’Elda, l’Ajuntament de Monòver, la Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià, el Centre Cultural Castellut i Bodegas Monóvar.

Proyecto Zero Defects Manufacturing Platform Proyecto Zero Defects Manufacturing Platform
Cuenta con la participación de investigadores del Campus de Alcoy.
Reunión en AITEX para potenciar el sector textil Reunión en AITEX para potenciar el sector textil
Acudieron los directores académicos de cada grado.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Para promover acuerdos para el intercambio de estudiantes del Campus.
Premio Start-UP Sector Textil Premio Start-UP Sector Textil
Promovido por la Cátedra AITEX - UPV.
VII Concurso de Robótica del Campus de Alcoy VII Concurso de Robótica del Campus de Alcoy
Récord de participación con 382 estudiantes procedentes de las provincias de Alicante y Valencia.
Torneo Clasificatorio de la First Lego League Torneo Clasificatorio de la First Lego League
Dos equipos de este torneo estarán en la final nacional.
Nace el periódico Campusviu Nace el periódico Campusviu
El periódico donde los estudiantes son los protagonistas.