Campanya Matricula't en valencià

Recollida de l'obsequi de benvinguda de l'1 al 5 d'octubre al Centre d’Autoaprenentatge de Valencià (2a planta Ferràndiz).

[ 26/09/2018 ]
Alumnos del Campus de Alcoy durante una edición anterior del trofeo

La campanya “Matriculem-nos en valencià” del curs 2018-2019, per a promoure l’ús del valencià en la vida acadèmica, finalitza amb el període de lliurament de l’obsequi de benvinguda.

Si has marcat la casella “valencià” com a primera preferència en la docència, vine de l'1 al 5 d’octubre al Servei de Promoció i Normalització Lingüística del teu campus i podràs recollir l’obsequi de benvinguda (fins a l’acabament de les existències), a més d’informar-te dels serveis que oferim per a millorar el coneixement del valencià i participar en la promoció del valencià –com el projecte de Voluntariat Lingüístic– a la UPV.

L’SPNL al Campus d'Alcoi el trobaràs al Centre d’Autoaprenentatge de Valencià, edifici Ferrándiz, 2a planta, zona de despatxos, en horari d’11 a 13h (de dilluns a divendres) i de 16 a 18:30 h (dilluns i dimecres).

Per a acreditar que has escollit el valencià com a llengua en primera preferència en la docència, pots mostrar l’automatrícula, per mitjà del teu dispositiu mòbil (telèfon, tauleta...) o amb un ordinador de l’SPNL.

Col·labora l'Acadèmia Valenciana de la Llengua.

La UPV, entre las cien mejores universidades del mundo La UPV, entre las cien mejores universidades del mundo
En concreto en la 87ª posición en la enseñanza de ciencias técnicas.
IV Workshop d’Economia Valenciana IV Workshop d’Economia Valenciana
Cerca de 40 profesionales se han inscrito al acontecimiento.
Fira Tots Sants de Cocentaina Fira Tots Sants de Cocentaina
El Campus de Alcoy de la UPV estará presente en la Zona Tecnológica.
Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edición del concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finaliza 'Ciencia en Acción' Finaliza 'Ciencia en Acción'
XX edición en la que han participado estudiantes de más de 10 países.
Materiales textiles que cargan móviles Materiales textiles que cargan móviles
Los nuevos dispositivos están diseñados por investigadores del Campus de Alcoi de la UPV.
Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi
El Grupo de Generación Espontánea del Campus de Alcoy participará en una la exposición.