Campanya Matricula't en valencià

Recollida de l'obsequi de benvinguda de l'1 al 5 d'octubre al Centre d’Autoaprenentatge de Valencià (2a planta Ferràndiz).

[ 26/09/2018 ]
Alumnos del Campus de Alcoy durante una edición anterior del trofeo

La campanya “Matriculem-nos en valencià” del curs 2018-2019, per a promoure l’ús del valencià en la vida acadèmica, finalitza amb el període de lliurament de l’obsequi de benvinguda.

Si has marcat la casella “valencià” com a primera preferència en la docència, vine de l'1 al 5 d’octubre al Servei de Promoció i Normalització Lingüística del teu campus i podràs recollir l’obsequi de benvinguda (fins a l’acabament de les existències), a més d’informar-te dels serveis que oferim per a millorar el coneixement del valencià i participar en la promoció del valencià –com el projecte de Voluntariat Lingüístic– a la UPV.

L’SPNL al Campus d'Alcoi el trobaràs al Centre d’Autoaprenentatge de Valencià, edifici Ferrándiz, 2a planta, zona de despatxos, en horari d’11 a 13h (de dilluns a divendres) i de 16 a 18:30 h (dilluns i dimecres).

Per a acreditar que has escollit el valencià com a llengua en primera preferència en la docència, pots mostrar l’automatrícula, per mitjà del teu dispositiu mòbil (telèfon, tauleta...) o amb un ordinador de l’SPNL.

Col·labora l'Acadèmia Valenciana de la Llengua.

Programa de Colaboración UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Colaboración UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus de Alcoy de la UPV se le han concedido 3 proyectos.
Magia de la Ciencia y Talleres de Química Magia de la Ciencia y Talleres de Química
Actividades realizadas dentro de la Semana del Ciencia.
Neuromarketing en la alta cocina de Madrid Fusión Neuromarketing en la alta cocina de Madrid Fusión
Estudio de investigadores del Campus de Alcoy de la UPV.
Aprendiendo habilidades jugando al golf Aprendiendo habilidades jugando al golf
Estudiantes del MUIOL del Campus de Alcoy de la UPV.
Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edición del concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornadas de Puertas Abiertas 2020-2021 Jornadas de Puertas Abiertas 2020-2021
Para padres y futuros alumnos el 28 de marzo de 2020.
Vuelve First Lego League Vuelve First Lego League
¡Volvemos a organizar el Torneo Clasificatorio de la Comunidad Valenciana First Lego League!