Campus de Alcoy de la UPV

Cinema en Valencià a Alcoi

Cicle de cinema en valencià coorganitzat pel Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 12/11/2018 ]
Cinema en valencià

La Universitat Politècnica de València (Campus d'Alcoi) i l'Ajuntament d'Alcoi (Regidoria de Política Lingüística) organitzen el Cicle de Cinema en Valencià 2018, que es desenvoluparà entre els mesos de novembre i desembre.

S’hi projectaran un total de cinc pel·lícules en valencià, amb entrada lliure, al Centre Cultural Mario Silvestre, adreçades als membres de la UPV, als estudiants de Batxillerat i al públic en general.

Programació:

• 16 de novembre: M’esperaràs, de Carles Alberola Tràiler
  • 23 de novembre: La llibreria, d’Isabel Coixet Tràiler
  • 7 de desembre: Un home anomenat Ove, de Hannes Holm Tràiler
  • 13 de desembre: El secret d’Adaline, de Lee Toland Krieger Tràiler
  • 14 de desembre: Ulls grossos, de Tim Burton Tràiler

Les pel·lícules es projectaran al Centre Cultural Mario Silvestre d'Alcoi a les 19h. L'entrada és lliure, limitada a la capacitat de la sala.

Organitzen: Universitat Politècnica de València-Campus d'Alcoi i Ajuntament d'Alcoi. Amb el suport de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua i el Gabinet Municipal de Normalització Lingüística de l'Ajuntament d'Alcoi.

Col·laboren: Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.

Entrega de Premios IV Concurso START UPV Entrega de Premios IV Concurso START UPV
El ganado ha sido Denis Felst con la aplicación ‘My Host’.
Museo de Patrimonio Hidráulico de Mutxamel Museo de Patrimonio Hidráulico de Mutxamel
Proyecto desarrollado por la UPV y la Concejalía de Cultura de Mutxamel.
Premios del Consejo Social de la UPV Premios del Consejo Social de la UPV
El profesor Ernesto Juliá y la alumna Laura Fides, galardonados.
El Campus de Alcoy, subcampeón del Trofeo UPV El Campus de Alcoy, subcampeón del Trofeo UPV
Logró 40 puntos, frente a los 42 del campeón.
Digitalización del archivo de l’Escola Industrial d’Alcoi Digitalización del archivo de l’Escola Industrial d’Alcoi
Presentada el pasado viernes 10 de mayo.
U-Ranking 2019 U-Ranking 2019
La UPV, mejor universidad de España en Docencia y tercera en la clasificación global.
Praktikum 2019 Praktikum 2019
Para estudiantes de 1º de Bachillerato o de Ciclos Formativos de Grado Superior.