Campus de Alcoy de la UPV

El Bus de la Llengua estarà al Campus d’Alcoi de la UPV

Es duran a terme 5 tallers del 28 al 31 de gener.

[ 10/01/2019 ]

Del 28 al 31 de gener, el Bus de la Llengua de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport estarà al Campus de Alcoi de la UPV.

Hi haurà 5 tallers:

Más información
  • Taller 1. Una de quatre: Concurs per equips destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i al públic general.
  • Taller 2. L'alfaruleta: Concurs per equips per a tots els públics en el que el nivell de dificultat s'adapta a l'edat.
  • Taller 3. A la moda: Taller creatiu individual o en grup destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i universitaris.
  • Taller 4. El conte volador: Taller creatiu en grups destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i universitaris.
  • Taller 5. Paraules esteses: Taller creatiu en grups destinat a alumnes de primària i públic general.

Per a la comunitat universitària de la UPV Alcoi es dedicarà el dijous 31 de gener.

Més informació

Fotciencia 15 Fotciencia 15
Exposición abierta en el Centro Comercial Alzamora hasta el 27 de enero de 2019.
Desafío internacional “First Lego League” Desafío internacional “First Lego League”
El próximo 2 de febrero de 2019 en el Campus de Alcoy.
Visita al Parque Tecnológico Aeroespacial de Andalucía Visita al Parque Tecnológico Aeroespacial de Andalucía
Alumnos del Campus de Alcoy de la UPV han visitado Aerópolis.
El MUIOL participa en un ‘Desafío en la Cocina’ El MUIOL participa en un ‘Desafío en la Cocina’
Los alumnos han participado en un particular ‘Masterchef’.
VII concurso de Robótica Móvil VII concurso de Robótica Móvil
La competición se desarrollará el viernes 1 de febrero.
Jornadas de Puertas Abiertas 2019-2020 Jornadas de Puertas Abiertas 2019-2020
Para padres y futuros alumnos el 6 de abril de 2019.
Se buscan speakers Se buscan speakers
Arkano será el presentador del Foro de Empleo y Emprendimiento 2019.