El Bus de la Llengua estarà al Campus d’Alcoi de la UPV

Es duran a terme 5 tallers del 28 al 31 de gener.

El Bus de la Llengua estarà al Campus d’Alcoi de la UPV. Del 28 al 31 de gener.

[ 10/01/2019 ]

Del 28 al 31 de gener, el Bus de la Llengua de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport estarà al Campus de Alcoi de la UPV.

Hi haurà 5 tallers:

Más información
  • Taller 1. Una de quatre: Concurs per equips destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i al públic general.
  • Taller 2. L'alfaruleta: Concurs per equips per a tots els públics en el que el nivell de dificultat s'adapta a l'edat.
  • Taller 3. A la moda: Taller creatiu individual o en grup destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i universitaris.
  • Taller 4. El conte volador: Taller creatiu en grups destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i universitaris.
  • Taller 5. Paraules esteses: Taller creatiu en grups destinat a alumnes de primària i públic general.

Per a la comunitat universitària de la UPV Alcoi es dedicarà el dijous 31 de gener.

Més informació

XIII Premios IDEAS UPV XIII Premios IDEAS UPV
Entrega de solicitudes hasta el 18 de octubre.
Material didáctico antiguo del edificio del Viaducto Material didáctico antiguo del edificio del Viaducto
Empieza la restauración de unas 300 piezas inventariadas.
Programa Valencia Coopera 2019 Programa Valencia Coopera 2019
Proyecto de Cooperación al Desarrollo en Mauritania.
Pau, el chatbot de la Universitat Politècnica de València	Pau, el chatbot de la Universitat Politècnica de València
Desde el pasado mes de junio ha atendido a más de 6800 usuarios.
Jornada de Acogida Jornada de Acogida
El 3 de septiembre a las 10:30 h en el Pabellón Deportivo del Edificio Georgina Blanes.
Ayudas de comedor Ayudas de comedor
Solicita ya hasta 80 vales de menú para el curso académico 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa de ayudas para Proyectos de Investigación ODS.