Campus de Alcoy de la UPV

El Bus de la Llengua estarà al Campus d’Alcoi de la UPV

Es duran a terme 5 tallers del 28 al 31 de gener.

El Bus de la Llengua estarà al Campus d’Alcoi de la UPV. Del 28 al 31 de gener.

[ 10/01/2019 ]

Del 28 al 31 de gener, el Bus de la Llengua de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport estarà al Campus de Alcoi de la UPV.

Hi haurà 5 tallers:

Más información
  • Taller 1. Una de quatre: Concurs per equips destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i al públic general.
  • Taller 2. L'alfaruleta: Concurs per equips per a tots els públics en el que el nivell de dificultat s'adapta a l'edat.
  • Taller 3. A la moda: Taller creatiu individual o en grup destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i universitaris.
  • Taller 4. El conte volador: Taller creatiu en grups destinat a alumnes d'ESO, de batxillerat i universitaris.
  • Taller 5. Paraules esteses: Taller creatiu en grups destinat a alumnes de primària i públic general.

Per a la comunitat universitària de la UPV Alcoi es dedicarà el dijous 31 de gener.

Més informació

Las Fiestas del Campus de Alcoy de la UPV 2019 ya tienen protagonistas Las Fiestas del Campus de Alcoy de la UPV 2019 ya tienen protagonistas
La Gala de la Calabaza 2019 dio inicio a los actos con la entrega de premios.
Conferencia en Alcoy de Jean-Pierre Sauvage Conferencia en Alcoy de Jean-Pierre Sauvage
El Premio Nobel de Química 2016 imparte una conferencia en el IVAM CADA Alcoi.
44º Simposium de la AEQCT en el Campus de Alcoy 44º Simposium de la AEQCT en el Campus de Alcoy
En el evento han participado 125 profesionales.
Las universidades valencianas reclaman medidas para la I+D Las universidades valencianas reclaman medidas para la I+D
RUVID ha presentado un documento con sus reivindicaciones.
Entrega de premios de la la 6ª edición del concurso ideaT Entrega de premios de la la 6ª edición del concurso ideaT
El proyecto “Seren@ y a casa” del CIP FP Batoi de Alcoy ha resultado ganador.
Tercer certamen escolar de robótica VILLENABOT 19 Tercer certamen escolar de robótica VILLENABOT 19
Tendrá lugar en el IES Hermanos Amorós de Villena el 11 de abril.
Jornadas de Puertas Abiertas 2019-2020 Jornadas de Puertas Abiertas 2019-2020
Para padres y futuros alumnos el 6 de abril de 2019.