Cursos de valencià del 2n quadrimestre 2018-19

Inscripció fins al 8 de febrer.

La inscripció, activa fins al 8 de febrer, es fa a través de la web del Centre de Formació Permanent.

[ 29/01/2019 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) ofereix cursos de valencià semipresencials i en línia per al segon quadrimestre del curs 2018-2019. El termini d'inscripció està actiu fins al 8 de febrer del 2019.

S'ofereixen dues modalitats: cursos semipresencials (de tots els nivells) i cursos en línia (dels nivells B2, C1 i C2) . Cada nivell (120 h) consta de dos cursos: un el primer quadrimestre (curs .1, de 60 h, de final de setembre a desembre) i un altre el segon quadrimestre (curs .2, de 60 h, de febrer a maig).

Cursos semipresencials

Estructurats en 40 hores de classe presencial més 20 hores d'autoaprenentatge (treball tutoritzat en el PoliformaT). A partir del nivell B2 conté tasques específiques d'expressió escrita i expressió oral per a cadascun dels col·lectius.

Estan destinats a tota la comunitat universitària de la UPV. El preu de la matrícula és de 20 euros. Soles per a personal i alumnos de la UPV.

Cursos en línia

Nivells: B2.2, C1.2 i C2.2.

Destinats a tota la comunitat universitària de la UPV.

Estructurats en 60 h de treball en línia, amb tasques obligatòries que cal lliurar al tutor, i una sessió inicial presencial, no obligatòria. Les tasques d'expressió escrita i d'expressió oral estan dividides per col·lectius.

Visita de Pedro Duque al Campus de Alcoy Visita de Pedro Duque al Campus de Alcoy
Conoció de primera mano la historia que envuelve el campus.
Acto de Apertura del curso 2019/2020 Acto de Apertura del curso 2019/2020
La conferencia inaugural fue impartida por Dña. Rosa Puchades Pla.
El campus en la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus en la Fira Tots Sants de Cocentaina
Del 1 al 3, el Campus de Alcoy de la UPV estuvo presente en la Fira Tots Sants de Cocentaina..
La UPV entre las 100 mejores universidades jóvenes del mundo La UPV entre las 100 mejores universidades jóvenes del mundo
Según el Young Universities Nature Index 2019.
Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edición del concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi
El Grupo de Generación Espontánea del Campus de Alcoy participará en una la exposición.