Cursos de valencià del 2n quadrimestre 2018-19

Inscripció fins al 8 de febrer.

La inscripció, activa fins al 8 de febrer, es fa a través de la web del Centre de Formació Permanent.

[ 29/01/2019 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) ofereix cursos de valencià semipresencials i en línia per al segon quadrimestre del curs 2018-2019. El termini d'inscripció està actiu fins al 8 de febrer del 2019.

S'ofereixen dues modalitats: cursos semipresencials (de tots els nivells) i cursos en línia (dels nivells B2, C1 i C2) . Cada nivell (120 h) consta de dos cursos: un el primer quadrimestre (curs .1, de 60 h, de final de setembre a desembre) i un altre el segon quadrimestre (curs .2, de 60 h, de febrer a maig).

Cursos semipresencials

Estructurats en 40 hores de classe presencial més 20 hores d'autoaprenentatge (treball tutoritzat en el PoliformaT). A partir del nivell B2 conté tasques específiques d'expressió escrita i expressió oral per a cadascun dels col·lectius.

Estan destinats a tota la comunitat universitària de la UPV. El preu de la matrícula és de 20 euros. Soles per a personal i alumnos de la UPV.

Cursos en línia

Nivells: B2.2, C1.2 i C2.2.

Destinats a tota la comunitat universitària de la UPV.

Estructurats en 60 h de treball en línia, amb tasques obligatòries que cal lliurar al tutor, i una sessió inicial presencial, no obligatòria. Les tasques d'expressió escrita i d'expressió oral estan dividides per col·lectius.

Nuevo Campusviu digital Nuevo Campusviu digital
Lanzamos un nuevo periódico Campusviu digital e interactivo.
#CogeLoQueNecesites #CogeLoQueNecesites
Iniciativa promovida por David Candel y Víctor Bujaldón.
Prevenir rebrotes de la Covid-19 Prevenir rebrotes de la Covid-19
Investigadores del Campus de Alcoy de la UPV diseñan un modelo de previsión.
Nuestros estudiantes en el extranjero Nuestros estudiantes en el extranjero
Por la Covid-19, algunos se quedan en sus destinos y otros vuelven a España.
Villenabot volverá en 2021 con formato renovado Villenabot volverá en 2021 con formato renovado
La ilusión hará que el concurso se convierta en un 'doble Villenabot' en 2021.
Másteres  Universitarios Másteres Universitarios
Abierto el plazo del 25 de mayo al 12 de junio.
Podrás Podrás
Podrás elegir la UPV por mil razones.