Cursos de valencià del 2n quadrimestre 2018-19

Inscripció fins al 8 de febrer.

La inscripció, activa fins al 8 de febrer, es fa a través de la web del Centre de Formació Permanent.

[ 29/01/2019 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) ofereix cursos de valencià semipresencials i en línia per al segon quadrimestre del curs 2018-2019. El termini d'inscripció està actiu fins al 8 de febrer del 2019.

S'ofereixen dues modalitats: cursos semipresencials (de tots els nivells) i cursos en línia (dels nivells B2, C1 i C2) . Cada nivell (120 h) consta de dos cursos: un el primer quadrimestre (curs .1, de 60 h, de final de setembre a desembre) i un altre el segon quadrimestre (curs .2, de 60 h, de febrer a maig).

Cursos semipresencials

Estructurats en 40 hores de classe presencial més 20 hores d'autoaprenentatge (treball tutoritzat en el PoliformaT). A partir del nivell B2 conté tasques específiques d'expressió escrita i expressió oral per a cadascun dels col·lectius.

Estan destinats a tota la comunitat universitària de la UPV. El preu de la matrícula és de 20 euros. Soles per a personal i alumnos de la UPV.

Cursos en línia

Nivells: B2.2, C1.2 i C2.2.

Destinats a tota la comunitat universitària de la UPV.

Estructurats en 60 h de treball en línia, amb tasques obligatòries que cal lliurar al tutor, i una sessió inicial presencial, no obligatòria. Les tasques d'expressió escrita i d'expressió oral estan dividides per col·lectius.

XIII Premios IDEAS UPV XIII Premios IDEAS UPV
Entrega de solicitudes hasta el 18 de octubre.
Material didáctico antiguo del edificio del Viaducto Material didáctico antiguo del edificio del Viaducto
Empieza la restauración de unas 300 piezas inventariadas.
Programa Valencia Coopera 2019 Programa Valencia Coopera 2019
Proyecto de Cooperación al Desarrollo en Mauritania.
Pau, el chatbot de la Universitat Politècnica de València	Pau, el chatbot de la Universitat Politècnica de València
Desde el pasado mes de junio ha atendido a más de 6800 usuarios.
Jornada de Acogida Jornada de Acogida
El 3 de septiembre a las 10:30 h en el Pabellón Deportivo del Edificio Georgina Blanes.
Ayudas de comedor Ayudas de comedor
Solicita ya hasta 80 vales de menú para el curso académico 2019-2020.
ADSIDEO 2019 ADSIDEO 2019
Programa de ayudas para Proyectos de Investigación ODS.