XIX Jornada de Sociolingüística

XIX Jornada de Sociolingüística d’Alcoi. Tenim una llengua invisible?

[ 28/02/2014 ]

El pròxim dissabte 29 de març es celebrarà al Campus d’Alcoi de la UPV la XIX Jornada de Sociolingüística d’Alcoi.

L’objectiu de la jornada és analitzar i debatre sobre l’ús del valencià en els àmbits on encara no ha accedit amb certa normalitat o és clarament insuficient, com poden ser els següents: la justícia, els registres de la propietat, les notaries, els cossos de seguretat (guàrdia civil, policia nacional, exèrcit...), etc., i entre els quals es pot incloure l’absència de mitjans de comunicació autonòmics arran del tancament recent de la RTVV.

El programa inclou la participació d’experts relacionats amb aquests àmbits, una exposició, la presentació del documental Nosaltres els valencians i un monòleg a càrrec de l’actriu Rosanna Espinós.

Podeu inscriure-us en línia fins al 26 de març.

La UPV, entre las 250 universidades con mayor empleabilidad del mundo La UPV, entre las 250 universidades con mayor empleabilidad del mundo
Según el prestigioso QS Graduate Employability Rankings 2020.
Apertura Universidad Senior 2019/20 Apertura Universidad Senior 2019/20
Este año cuenta con 215 alumnos en el curso.
Inaugurada la exposición Inaugurada la exposición
Permanecerá hasta el 27 de septiembre.
Campeonato Nacional de Robots CEABOT Campeonato Nacional de Robots CEABOT
Tercera victoria consecutiva del Campus de Alcoy.
XXXVIII Congreso Nacional de Estadística e Investigación Operativa XXXVIII Congreso Nacional de Estadística e Investigación Operativa
Celebrado en el Campus de Alcoy entre el 3 y el 6 de septiembre.
Ranking de Shanghái certifica UPV mejor politécnica de España. Ranking de Shanghái certifica UPV mejor politécnica de España.
El ranking de Shanghái certifica un año más que la UPV sigue siendo la mejor politécnica de España
Semana Modernista Alcoy 2019 Semana Modernista Alcoy 2019
El campus participará de nuevo en la Semana Modernista de Alcoy.