IV Workshop d’Economia Valenciana

Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià.

[ 01/10/2019 ]
IV Workshop d'Economia Valenciana

La UPV, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, convoca el IV Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià fets per estudiants sobre el IV Workshop d’Economia Valenciana dels dies 17 i 18 d’octubre de 2019, a Alcoi i Ontinyent, amb l'objecte de promoure l’ús del valencià en l’activitat acadèmica i disposar de relats en valencià d’esdeveniments d’interès científic, acadèmic i social.

Està dirigit a estudiants matriculats en el curs 2019-2020 a la UPV, en qualsevol dels graus o màsters.

Per a participar en el concurs, cal fer la inscripció al IV Workshop d’Economia Valenciana i assistir-hi els dies 17 i 18 d’octubre de 2019. Les sessions tindran lloc al campus d’Alcoi de la UPV i al campus d’Ontinyent de la UV. La inscripció és gratuïta. No es pot participar en el concurs sense assistir al Workshop i sense identificar-se abans d’entrar a la sala on es fa cada cada sessió. La inscripció al IV Workshop d’Economia Valenciana es pot formalizar ací.

El primer premi està dotat amb 600 euros i el segon amb 300 euros. La presentació de les sol·licituds i dels treballs serà entre el 19 d’octubre i el 4 de novembre de 2019.

Bienvenida a los estudiantes internacionales Bienvenida a los estudiantes internacionales
Un total de 60 estudiantes de 20 países de todo el mundo estudiarán en Alcoy.
Medalla 25 Años Medalla 25 Años
La UPV reconoce y agradece su dedicación a un total de 106 miembros de su PAS y PDI.
Programa de Colaboración UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Colaboración UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus de Alcoy de la UPV se le han concedido 3 proyectos.
Magia de la Ciencia y Talleres de Química Magia de la Ciencia y Talleres de Química
Actividades realizadas dentro de la Semana del Ciencia.
Neuromarketing en la alta cocina de Madrid Fusión Neuromarketing en la alta cocina de Madrid Fusión
Estudio de investigadores del Campus de Alcoy de la UPV.
Aprendiendo habilidades jugando al golf Aprendiendo habilidades jugando al golf
Estudiantes del MUIOL del Campus de Alcoy de la UPV.
Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edición del concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.