IV Workshop d’Economia Valenciana

Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià.

[ 01/10/2019 ]
IV Workshop d'Economia Valenciana

La UPV, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, convoca el IV Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià fets per estudiants sobre el IV Workshop d’Economia Valenciana dels dies 17 i 18 d’octubre de 2019, a Alcoi i Ontinyent, amb l'objecte de promoure l’ús del valencià en l’activitat acadèmica i disposar de relats en valencià d’esdeveniments d’interès científic, acadèmic i social.

Està dirigit a estudiants matriculats en el curs 2019-2020 a la UPV, en qualsevol dels graus o màsters.

Per a participar en el concurs, cal fer la inscripció al IV Workshop d’Economia Valenciana i assistir-hi els dies 17 i 18 d’octubre de 2019. Les sessions tindran lloc al campus d’Alcoi de la UPV i al campus d’Ontinyent de la UV. La inscripció és gratuïta. No es pot participar en el concurs sense assistir al Workshop i sense identificar-se abans d’entrar a la sala on es fa cada cada sessió. La inscripció al IV Workshop d’Economia Valenciana es pot formalizar ací.

El primer premi està dotat amb 600 euros i el segon amb 300 euros. La presentació de les sol·licituds i dels treballs serà entre el 19 d’octubre i el 4 de novembre de 2019.

XIX Premios del Consejo Social XIX Premios del Consejo Social
Enrique Lores, el ITQ, 13 estudiantes y 6 docentes, entre los 31 galardonados.
Máxima presencialidad posible Máxima presencialidad posible
Juan Ignacio Torregrosa López, director del Campus de Alcoy de la UPV, ha explicado algunos detalles y novedades sobre el próximo curso.
Lo primero es LoPrimero Lo primero es LoPrimero
¿Eres alumno preuniversitario y quieres estudiar el curso que viene en el Campus de Alcoy de la UPV?
¡Feliz verano! ¡Feliz verano!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desea unas felices vacaciones a toda la comunidad universitaria.
Preinscripción al 100% Preinscripción al 100%
Existe otro periodo de preinscripción del 14 al 21 de septiembre.
Pabellón deportivo convertido en gran aula Pabellón deportivo convertido en gran aula
A partir del curso 2020/2021, contará con un aforo máximo de 330 estudiantes.
Formaliza tu matrícula Formaliza tu matrícula
Conoce los plazos exactos y los pasos a seguir.