IV Workshop d’Economia Valenciana

Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià.

[ 01/10/2019 ]
IV Workshop d'Economia Valenciana

La UPV, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, convoca el IV Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià fets per estudiants sobre el IV Workshop d’Economia Valenciana dels dies 17 i 18 d’octubre de 2019, a Alcoi i Ontinyent, amb l'objecte de promoure l’ús del valencià en l’activitat acadèmica i disposar de relats en valencià d’esdeveniments d’interès científic, acadèmic i social.

Està dirigit a estudiants matriculats en el curs 2019-2020 a la UPV, en qualsevol dels graus o màsters.

Per a participar en el concurs, cal fer la inscripció al IV Workshop d’Economia Valenciana i assistir-hi els dies 17 i 18 d’octubre de 2019. Les sessions tindran lloc al campus d’Alcoi de la UPV i al campus d’Ontinyent de la UV. La inscripció és gratuïta. No es pot participar en el concurs sense assistir al Workshop i sense identificar-se abans d’entrar a la sala on es fa cada cada sessió. La inscripció al IV Workshop d’Economia Valenciana es pot formalizar ací.

El primer premi està dotat amb 600 euros i el segon amb 300 euros. La presentació de les sol·licituds i dels treballs serà entre el 19 d’octubre i el 4 de novembre de 2019.

La UPV, entre las cien mejores universidades del mundo La UPV, entre las cien mejores universidades del mundo
En concreto en la 87ª posición en la enseñanza de ciencias técnicas.
IV Workshop d’Economia Valenciana IV Workshop d’Economia Valenciana
Cerca de 40 profesionales se han inscrito al acontecimiento.
Fira Tots Sants de Cocentaina Fira Tots Sants de Cocentaina
El Campus de Alcoy de la UPV estará presente en la Zona Tecnológica.
Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edición del concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finaliza 'Ciencia en Acción' Finaliza 'Ciencia en Acción'
XX edición en la que han participado estudiantes de más de 10 países.
Materiales textiles que cargan móviles Materiales textiles que cargan móviles
Los nuevos dispositivos están diseñados por investigadores del Campus de Alcoi de la UPV.
Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi
El Grupo de Generación Espontánea del Campus de Alcoy participará en una la exposición.