IV Workshop d’Economia Valenciana

Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià.

[ 01/10/2019 ]
IV Workshop d'Economia Valenciana

La UPV, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, convoca el IV Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià fets per estudiants sobre el IV Workshop d’Economia Valenciana dels dies 17 i 18 d’octubre de 2019, a Alcoi i Ontinyent, amb l'objecte de promoure l’ús del valencià en l’activitat acadèmica i disposar de relats en valencià d’esdeveniments d’interès científic, acadèmic i social.

Està dirigit a estudiants matriculats en el curs 2019-2020 a la UPV, en qualsevol dels graus o màsters.

Per a participar en el concurs, cal fer la inscripció al IV Workshop d’Economia Valenciana i assistir-hi els dies 17 i 18 d’octubre de 2019. Les sessions tindran lloc al campus d’Alcoi de la UPV i al campus d’Ontinyent de la UV. La inscripció és gratuïta. No es pot participar en el concurs sense assistir al Workshop i sense identificar-se abans d’entrar a la sala on es fa cada cada sessió. La inscripció al IV Workshop d’Economia Valenciana es pot formalizar ací.

El primer premi està dotat amb 600 euros i el segon amb 300 euros. La presentació de les sol·licituds i dels treballs serà entre el 19 d’octubre i el 4 de novembre de 2019.

Semana de la Ciencia 2019 Semana de la Ciencia 2019
La 16ª Semana de la Ciencia ha sido todo un éxito.
Visita de Pedro Duque al Campus de Alcoy Visita de Pedro Duque al Campus de Alcoy
Conoció de primera mano la historia que envuelve el campus.
Acto de Apertura del curso 2019/2020 Acto de Apertura del curso 2019/2020
La conferencia inaugural fue impartida por Dña. Rosa Puchades Pla.
Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edición del concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornadas de Puertas Abiertas 2020-2021 Jornadas de Puertas Abiertas 2020-2021
Para padres y futuros alumnos el 28 de marzo de 2020.
Vuelve First Lego League Vuelve First Lego League
¡Volvemos a organizar el Torneo Clasificatorio de la Comunidad Valenciana First Lego League!
Programa deportivo 2019/20 Programa deportivo 2019/20
Programa deportivo 2019/20 del 1º cuatrimestre.