IV Workshop economia valenciana al campus

Tindrà lloc el 17 d’octubre, al Campus d’Alcoi de la UPV.

[ 08/10/2019 ]
IV Workshop economia valenciana

El 17 d’octubre, el Campus d’Alcoi de la UPV acull el 'IV Workshop d’Economia Valenciana'.

El sector tèxtil va ser un dels primers motors de la industrialització al País Valencià i un dels de major pes econòmic fins a mitjans del segle passat. Més recentment, el sector va experimentar una important reconversió per adaptar-se al nou entorn internacional caracteritzat per la creixent globalització de les activitats i la irrupció dels països emergents. Aquesta pèrdua de pes econòmic es va agreujar amb la profunda crisi que es va patir al 2008 i anys posteriors.

L’actual clúster tèxtil valencià va més enllà del sector en sentit estricte, englobant tota una sèrie d’activitats diverses però interrelacionades en un àmbit territorial prou ben definit. De fet, el clúster està altament concentrat geogràficament, ja que dos comarques com la Vall d’Albaida i l’Alcoià-Comtat arrepleguen gran part de l’ocupació total.

Pots inscriure't mitjançant el següent formulari d'inscripció Formulari d'inscripció (obri en nova finestra).

Podrás Podrás
Podrás elegir la UPV por mil razones.
Comunicado UPV sobre la docencia Comunicado UPV sobre la docencia
La institución habilitará un modelo híbrido para el curso 2020/2021.
Lo primero es LoPrimero Lo primero es LoPrimero
¿Eres alumno preuniversitario y quieres estudiar el curso que viene en el Campus de Alcoy de la UPV?
Másteres  Universitarios Másteres Universitarios
Abierto el plazo del 25 de mayo al 12 de junio.
Premios 'FUTURO' del Campus de Alcoy de la UPV Premios 'FUTURO' del Campus de Alcoy de la UPV
La finalidad es premiar a los mejores expedientes de Ciencia de 4º de ESO del curso 2019-2020.
Biblioteca solo para préstamo y devolución Biblioteca solo para préstamo y devolución
Desde el martes 7 de julio en horario de 9 a 14 y de 15 a 20 horas.