IV Workshop economia valenciana al campus

Tindrà lloc el 17 d’octubre, al Campus d’Alcoi de la UPV.

[ 08/10/2019 ]
IV Workshop economia valenciana

El 17 d’octubre, el Campus d’Alcoi de la UPV acull el 'IV Workshop d’Economia Valenciana'.

El sector tèxtil va ser un dels primers motors de la industrialització al País Valencià i un dels de major pes econòmic fins a mitjans del segle passat. Més recentment, el sector va experimentar una important reconversió per adaptar-se al nou entorn internacional caracteritzat per la creixent globalització de les activitats i la irrupció dels països emergents. Aquesta pèrdua de pes econòmic es va agreujar amb la profunda crisi que es va patir al 2008 i anys posteriors.

L’actual clúster tèxtil valencià va més enllà del sector en sentit estricte, englobant tota una sèrie d’activitats diverses però interrelacionades en un àmbit territorial prou ben definit. De fet, el clúster està altament concentrat geogràficament, ja que dos comarques com la Vall d’Albaida i l’Alcoià-Comtat arrepleguen gran part de l’ocupació total.

Pots inscriure't mitjançant el següent formulari d'inscripció.

La UPV, entre las cien mejores universidades del mundo La UPV, entre las cien mejores universidades del mundo
En concreto en la 87ª posición en la enseñanza de ciencias técnicas.
IV Workshop d’Economia Valenciana IV Workshop d’Economia Valenciana
Cerca de 40 profesionales se han inscrito al acontecimiento.
Fira Tots Sants de Cocentaina Fira Tots Sants de Cocentaina
El Campus de Alcoy de la UPV estará presente en la Zona Tecnológica.
Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edición del concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finaliza 'Ciencia en Acción' Finaliza 'Ciencia en Acción'
XX edición en la que han participado estudiantes de más de 10 países.
Materiales textiles que cargan móviles Materiales textiles que cargan móviles
Los nuevos dispositivos están diseñados por investigadores del Campus de Alcoi de la UPV.
Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi
El Grupo de Generación Espontánea del Campus de Alcoy participará en una la exposición.