Cicle ‘Cinema en Valencià’

Cicle de cinema en valencià coorganitzat pel Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

[ 13/11/2019 ]
Cinema en valencià

La Universitat Politècnica de València (Campus d'Alcoi) i l'Ajuntament d'Alcoi (Regidoria de Política Lingüística) organitzen el Cicle de Cinema en Valencià 2019, que es desenvoluparà entre els mesos de novembre i desembre.

S’hi projectaran un total de cinc pel·lícules en valencià, amb entrada lliure, al Centre Cultural Mario Silvestre, adreçades al públic adult en general

Programació:

• 14 de novembre: Estimada, jo sóc tu, de Bruno Chiche Tràiler
  • 21 de novembre: Ments brillants, de Thomas Lilti Tràiler
  • 28 de novembre: 12 anys d'esclavitud, d'Steve McQueen Tràiler
  • 12 de desembre: Una bossa de bales, de Christian Duguay Tràiler
  • 19 de desembre: Pelé, el naixement d'una llegenda, de Michael Zimbalist i Jeff Zimbalist Tràiler

Les pel·lícules es projectaran al Centre Cultural Mario Silvestre d'Alcoi a les 19h. L'entrada és lliure, limitada a la capacitat de la sala.

Organitzen: Universitat Politècnica de València-Campus d'Alcoi i Ajuntament d'Alcoi. Amb el suport de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua i el Gabinet Municipal de Normalització Lingüística de l'Ajuntament d'Alcoi.

Col·laboren: Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.

Podrás Podrás
Podrás elegir la UPV por mil razones.
Máxima presencialidad posible Máxima presencialidad posible
Juan Ignacio Torregrosa López, director del Campus de Alcoy de la UPV, ha explicado algunos detalles y novedades sobre el próximo curso.
Lo primero es LoPrimero Lo primero es LoPrimero
¿Eres alumno preuniversitario y quieres estudiar el curso que viene en el Campus de Alcoy de la UPV?
Másteres  Universitarios Másteres Universitarios
Abierto el plazo del 25 de mayo al 12 de junio.
Becas y ayudas Becas y ayudas
Consulta las opciones ofrecidas por el Ministerio, la GV y la UPV.
Cursos de valencià 2020-21 Cursos de valencià 2020-21
Nivells A2, B1, B2, C1 i C2. Inscripció fins al 18 de setembre.
Congreso Internacional de Dirección e Ingeniería de Proyectos Congreso Internacional de Dirección e Ingeniería de Proyectos
Finaliza la 24ª edición del congreso.