Setmana per la Llengua 2014

Del 8 al 14 de maig al Campus d'Alcoi.

[ 17/04/2014 ]

Del 8 al 14 de maig es celebrarà la Setmana de la Llengua 2014 amb diversos actes al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

El dijous 8, hi haurà l'actuació dels alcoians Jordi Gil & Munchaüsen Band. Tindrà lloc a les 20h a la Cafeteria del Campus.

Com els darrers anys, també hi haurà una lectura col·lectiva de poemes a càrrec de la Universitat Sènior UPV del Campus d'Alcoi, en una de les experiències gratificants que aquest col·lectiu porten a terme i que enguany faran el divendres 9. Tindrà lloc a les 17h al Salò de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell. Es llegiran textos de Joan Valls, Vicent Andrés Estellés, Ferran Torrent, Enric Valor, Raimon, Silvestre Vilaplana, Montserrat Roig, Isabel Clara Simó, Joan Fuster, Francesc Bernacer i Miquel Martí i Pol entre d'altres.

El dimarts 13 es celebrarà un taller de doblatge multilingüe, prevista com una pràctica interactiva sobre textos i seqüències cinematogràfiques, dibuixos animats i documentals, a càrrec de Francesc Fenollosa i Ten (actor, doblador i director de doblatge), que s'ha convertit en un dels tallers més sol·licitats relacionats amb la promoció de la llengua. Tindrà lloc a les 18h al Salò de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell. Les places per a aquest taller seran assignades per ordre d'inscripció al Centre d’Autoaprenentatge de Valencià, situat a la 2a planta de l'edifici de Ferràndiz.

El dimecres 14, tindrà lloc l'actuació d'Andreu Valor, que presentarà el disc "Malgrat la pluja". Valor, amb tres discos publicats, és un dels exponents més sòlids de la cançó d'autor valenciana. L'actuació serà a les 20h a la Cafeteria del Campus.

Als altres campus de la UPV també es celebren actes, consulta'ls al programa.

La UPV, entre las 250 universidades con mayor empleabilidad del mundo La UPV, entre las 250 universidades con mayor empleabilidad del mundo
Según el prestigioso QS Graduate Employability Rankings 2020.
Apertura Universidad Senior 2019/20 Apertura Universidad Senior 2019/20
Este año cuenta con 215 alumnos en el curso.
Inaugurada la exposición Inaugurada la exposición
Permanecerá hasta el 27 de septiembre.
Campeonato Nacional de Robots CEABOT Campeonato Nacional de Robots CEABOT
Tercera victoria consecutiva del Campus de Alcoy.
Ranking de Shanghái certifica UPV mejor politécnica de España. Ranking de Shanghái certifica UPV mejor politécnica de España.
El ranking de Shanghái certifica un año más que la UPV sigue siendo la mejor politécnica de España
Semana Modernista Alcoy 2019 Semana Modernista Alcoy 2019
El campus participará de nuevo en la Semana Modernista de Alcoy.
Programa deportivo 2019/20 Programa deportivo 2019/20
Programa deportivo 2019/20 del 1º cuatrimestre.