Cursos de valencià 2020-21

Nivells A2, B1, B2, C1 i C2. Inscripció fins al 18 de setembre.

La inscripció, activa fins al 18 de setembre, es fa a través de la web del Centre de Formació Permanent.

[ 15/07/2020 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV informa de la nova oferta de cursos de valencià per al primer quadrimestre del 2020-2021 dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2, adequats a les proves d’acreditació de les universitats (CIEACOVA). El termini d'inscripció està actiu fins al 18 de setembre del 2020.

Com a novetat, en aquesta convocatòria la modalitat semipresencial es converteix en videoconferència a través de Poliforma’t i TEAMS. D’altra banda, també s’ofereixen diversos cursos en línia.

Els cursos a impartir són dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2. Cada nivell (120 h) consta de dos cursos independents i complementaris de 60 h, els del primer quadrimestre es realitzen de setembre a desembre (entre el 28 o 29 de setembre i el 3 o 9 de desembre de 2020), i els del segon, de febrer a maig.

Cursos per videoconferència (Poliforma’t i TEAMS):

De tots els nivells. Estan estructurats en 40 hores de classe amb videoconferència, a través de Poliforma’t i TEAMS, més 20 hores d’autoaprenentatge. A partir del nivell B2 contenen tasques específiques d’expressió escrita i expressió oral per a cadascun dels col·lectius.

Cursos en línia (asíncrons):

Nivells B2, C1 i C2. La durada és de 60 hores. Cal fer 60 h de treball en línia, amb tasques obligatòries que cal lliurar al tutor. Les tasques d’expressió escrita i d’expressió oral estan dividides per col·lectius.

Els destinataris d'aquestos cursos són estudiants i membres d'Alumni PLUS i de l'AAA de la UPV, PAS i PDI de la UPV i personal assimilat a aquests dos col·lectius (el personal de les empreses vinculades a la CPI i el personal extern dels instituts de la UPV).

XIX Premios del Consejo Social XIX Premios del Consejo Social
Enrique Lores, el ITQ, 13 estudiantes y 6 docentes, entre los 31 galardonados.
Máxima presencialidad posible Máxima presencialidad posible
Juan Ignacio Torregrosa López, director del Campus de Alcoy de la UPV, ha explicado algunos detalles y novedades sobre el próximo curso.
Lo primero es LoPrimero Lo primero es LoPrimero
¿Eres alumno preuniversitario y quieres estudiar el curso que viene en el Campus de Alcoy de la UPV?
¡Feliz verano! ¡Feliz verano!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desea unas felices vacaciones a toda la comunidad universitaria.
Preinscripción al 100% Preinscripción al 100%
Existe otro periodo de preinscripción del 14 al 21 de septiembre.
Pabellón deportivo convertido en gran aula Pabellón deportivo convertido en gran aula
A partir del curso 2020/2021, contará con un aforo máximo de 330 estudiantes.
Formaliza tu matrícula Formaliza tu matrícula
Conoce los plazos exactos y los pasos a seguir.