Mentoratge lingüístic per TEAMS

[ 06/11/2020 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) organitza el programa de Mentoratge Lingüístic: conversar en valencià per ajudar els membres de la UPV a practicar la conversa en valencià i millorar-ne el coneixement i l’ús de la llengua. A més de millorar-ne la parla, també es pretén reforçar la formació oferida en els cursos i grups de conversa i la preparació per a les proves d’acreditació de valencià.

Els destinaris són:

• En qualitat d’aprenents: PAS, PDI, alumnat dels cursos de valencià, alumnat dels grups de conversa i col·lectiu Alumni PLUS de la UPV.
  • En qualitat de mentors: Voluntariat Lingüístic, PAS i PDI.

El programa consta d’un total de 10 hores, que es podrà realitzar fins al 20 de juny de 2021. Les sessions seran de 15 o 30 minuts, com a màxim, en l’horari que s’acorde entre la persona mentora i els aprenents assignats.

Les converses es realitzaran per TEAMS, entre la persona mentora i un o dos aprenents.

Les formes de participació són:

• (APRENENTS) Per a practicar l’expressió oral en valencià: Cal emplenar el formulari per a aprenents . Segons la franja horària preferida i el nivell que vols practicar, t’assignarem una persona mentora, amb qui acordaràs el calendari de les sessions.
  • (MENTORS) Per a ajudar una altra persona a practicar el valencià: Cal emplenar el formulari per a mentors . Segons la franja horària que et vinga millor i el teu nivell (http://bit.ly/35HyRc7 i http://bit.ly/35EKCQD ), t’assignarem els aprenents, amb els quals acordaràs el calendari de les sessions, que caldrà crear per TEAMS.

Hi haurà una reunió inicial amb els mentors el 26 novembre, a les 14 hores, per TEAMS, en la qual es donaran orientacions i bibliografia de suport.

Aquesta activitat està reconeguda amb crèdits ECTS, en el marc de les activitats del Voluntariat Lingüístic, d’acord amb l’“Oferta general per al reconeixement de crèdits per activitats en estudis universitaris de grau. Curs 2020-2021”. Per al reconeixement, cal ser estudiant de la UPV i estar inscrit en el Voluntariat Lingüístic.

El termini d'inscripció (a qualsevol de les dues formes de participació) finalitza el 22 de novembre.

Juan Ivorra, finalista del Premio SOCIEMAT Juan Ivorra, finalista del Premio SOCIEMAT
Es estudiante del MUIPCM.
Amazon Campus Challenge Amazon Campus Challenge
El equipo EasyVal de la UPV ha sido el mejor de los 300 participantes.
Análisis del tráfico en Moros y Cristianos Análisis del tráfico en Moros y Cristianos
TFM del alumno del Campus de Alcoy Jarold Antonio Imán Guevara..
Premios TFG y TFM Premios TFG y TFM
Se han entregado 12 reconocimientos.
QueCovid.es QueCovid.es
Cuatro estudiantes del Campus de Alcoy de la UPV han puesto en marcha este buscador.
JARTE JARTE
Nace la primera revista de investigación del Campus de Alcoy UPV.
Pau Bernabeu, nuevo director de la EPSA Pau Bernabeu, nuevo director de la EPSA
Con el 51,61% del voto ponderado, según los resultados definitivos.