Proves d’acreditació de coneixements de valencià

Per a membres de la comunitat universitaria de la UPV (Estudiants, Alumni PLUS UPV, PAS i PDI) i personal extern.

[ 17/11/2020 ]
Proves d'acreditació de valencià

La UPV, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, publica la convocatòria de les proves per a l'acreditació de coneixements de valencià corresponents al gener de 2021 de la CIEACOVA, dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2, que tindran lloc als campus universitaris de la mateixa UPV. Al Campus d’Alcoi es pot examinar dels nivells B2, C1 i C2.

Hi ha dos períodes per a la matrícula, segons es tracte de membres de la UPV o persones externes.

Dates de realització de les proves

Les proves es realitzen en dos dies diferents, l’un per a la prova oral (13 o 19 de gener) i l’altre per a la prova escrita (16 o 23 de gener), segons s’indica en els quadres de la inscripció de la convocatòria. La crida dels examinands per a la prova oral comença per la lletra C.

L’hora exacta de la prova oral de cada examinand es publicarà en la pàgina web del Servei de Promoció i Normalització Lingüística almenys amb tres dies d’antelació.

• Períodes de matrícula segons destinataris:
    • Obert només per a la comunitat UPV (PAS, PDI, alumnat i membres d’Alumni): del 16 al 25 de novembre (fins a les 23.59 h).
    • Obert per a les persones externes i per a la comunitat UPV: del 21 al 25 de novembre (fins a les 23.59 h).
  • Requisit: Haver complit 18 anys.
  • Taxes:
    • Alumnat UPV: 40 euros.
    • Alumni PLUS i AAA UPV: 40 euros.
    • PAS i PDI de la UPV: 40 euros.
    • Públic en general: 90 euros.
  • Inscripció en línia: Per a inscriure’s cal punxar en la columna "Nivell" del campus corresponent:

Si teniu cap dubte, podeu enviar un correu a cav@epsa.upv.es i us atendrem.

Més informació

Juan Ivorra, finalista del Premio SOCIEMAT Juan Ivorra, finalista del Premio SOCIEMAT
Es estudiante del MUIPCM.
Amazon Campus Challenge Amazon Campus Challenge
El equipo EasyVal de la UPV ha sido el mejor de los 300 participantes.
Análisis del tráfico en Moros y Cristianos Análisis del tráfico en Moros y Cristianos
TFM del alumno del Campus de Alcoy Jarold Antonio Imán Guevara..
Premios TFG y TFM Premios TFG y TFM
Se han entregado 12 reconocimientos.
QueCovid.es QueCovid.es
Cuatro estudiantes del Campus de Alcoy de la UPV han puesto en marcha este buscador.
JARTE JARTE
Nace la primera revista de investigación del Campus de Alcoy UPV.
Pau Bernabeu, nuevo director de la EPSA Pau Bernabeu, nuevo director de la EPSA
Con el 51,61% del voto ponderado, según los resultados definitivos.