Cursos de valencià del primer quadrimestre del 2021-2022

Inscripció fins al 15 de setembre.

La inscripció, activa fins al 15 de setembre, es fa a través de la web del Centre de Formació Permanent.

[ 08/09/2021 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV informa de la nova oferta de cursos de valencià per al segon quadrimestre del 2020-2021 dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2, adequats a les proves d’acreditació de les universitats (CIEACOVA ). El termini d'inscripció està actiu fins al 15 de setembre del 2021.

En aquesta convocatòria de nou s’ofereixen cursos per videoconferència i cursos en línia.

Nivells dels cursos:

A2, B1, B2, C1 i C2. Cada nivell (120 h) consta de dos cursos independents i complementaris de 60 h, els del primer quadrimestre (.1) es realitzen de setembre a desembre, i els del segon (.2), de febrer a maig.

Dates dels cursos:

En general, entre el 20 de setembre al 2 de desembre de 2021.

Modalitats:

• 1. CURSOS PER VIDEOCONFERÈNCIA (TEAMS), de tots els nivells. Estan estructurats en 40 hores de classe amb videoconferència, a través de i TEAMS, més 20 hores d’autoaprenentatge (PoliformaT). A partir del nivell B2 contenen tasques específiques d’expressió escrita i expressió oral per a cadascun dels col·lectius.
  • 2. CURSOS EN LÍNIA (ASÍNCRONS), dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2. Consten de 60 hores de treball autònom en línia, amb el suport del professor o professora, a través de PoliformaT. No hi ha un horari per a fer el curs, sinó que depèn de cada alumne o alumna, que s’organitza el treball com més li convé.

Preinscripció:

Del 16 de juliol al 15 de setembre, en l'enllaç de la taula de cursos, punxant sobre el nom del curs, tenint en compte l’horari en què s’imparteix.

Destinats a estudiants i membres d'Alumni PLUS i de l'AAA de la UPV, PAS i PDI de la UPV i personal assimilat a aquests dos col·lectius (el personal de les empreses vinculades a la CPI i el personal extern dels instituts de la UPV).

Roberto Perona, alumno excelente Roberto Perona, alumno excelente
Ha conseguido ser el 19º mejor estudiante de toda España en la modalidad ‘Arquitectura e Ingeniería’.
Reunión con el Alcoyano y el Alcodiam Reunión con el Alcoyano y el Alcodiam
El Campus de Alcoi de la UPV continúa con la intención de llegar a todos los sectores de la sociedad.
Reunión empresas, Ayuntamiento y UPV Reunión empresas, Ayuntamiento y UPV
Celebrada en el Campus de Alcoy de la UPV con responsables de empresas del entorno.
Cátedra Industria Digital Cátedra Industria Digital
Firmada por la UPV y el Ayuntamiento de Alcoy.
El Campus de Alcoy, clave El Campus de Alcoy, clave
La UPV y la Autoridad Portuaria de Alicante firman un convenio de colaboración.
Jornada de Acogida 2021/2022 Jornada de Acogida 2021/2022
El Campus de Alcoy de la UPV ha dado la bienvenida a los más de 700 estudiantes.
Talleres Jóvenes conciencia Talleres Jóvenes conciencia
Del 20 al 30 de septiembre, talleres relacionados con la divulgación de la ciencia.