Proves d’acreditació de coneixements de valencià

Per a membres de la comunitat universitaria de la UPV (Estudiants, membres d’Alumni, PAS i PDI) i personal extern.

[ 17/11/2021 ]
Proves d'acreditació de valencià

La UPV, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, publica la convocatòria de les proves per a l'acreditació de coneixements de valencià corresponents al gener de 2022 de la CIEACOVA, dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2, que tindran lloc als campus universitaris de la mateixa UPV.

Entre hui dilluns 15 i el dijous 18 (10 a 11 h), hi haurà un punt d’informació presencial al vestíbul de Ferrándiz.

Destinataris: membres de la comunitat universitària de la UPV (PAS, PDI, alumnat i titulats membres del servei Alumni UPV PLUS o de l’Associació d’Antics Alumnes) i persones no pertanyents a la UPV que hagen complit 18 anys.

Dates i llocs de realització: es realitzen en dos dies diferents, l’un per a la prova oral (13 o 18 de gener a partir de les 16h segons el torn) i l’altre per a la prova escrita (21 o 24 de gener, a partir de les 16 h). Els llocs i l'hora de la prova oral: es publicarà en la proves per a l'acreditació de copàgina d’horaris i aules almenys amb tres dies d’antelació. La crida dels examinands per a la prova oral comença per la lletra E.

Campus i nivells: Campus d’Alcoi: B2, C1 i C2; Campus de Vera: nivells A2, B1, B2, C1 i C2; Campus de Gandia: C1 i C2.

Períodes de matrícula segons els col·lectius:

• obert per a la comunitat universitària de la UPV (PAS, PI, PDI, alumnat i membres d’Alumni UPV PLUS o de l’AAA de la UPV) del 15 (9h) al 25 de novembre (23.59).
  • obert per a les persones externes i per a la comunitat universitària de la UPV: del 22 (9 h) al 25 de novembre (fins a les 23.59 h).

Taxes: Alumnat UPV: 40 euros, Alumni UPV PLUS i AAA UPV: 40 euros; PAS, PI i PDI de la UPV: 40 euros, persones no pertanyents a la UPV: 90 euros.

Inscripció en línia: en la taula de la convocatòria. Per a inscriure’s cal punxar en la columna "Nivell" del campus corresponent. Places limitades.

Certificats: La superació de les proves dona dret a un certificat de competència lingüística, equivalent al de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià

NOVETATS PER A 2022: El Ple de la CIEACOVA ha aprovat l’actualització dels programes, estructures i criteris per a les proves per a gener de 2022. Totes les novetats es poden consultar en aquest enllaç.

Si teniu cap dubte, podeu enviar un correu a cav@epsa.upv.es i us atendrem.

MESURES DE PREVENCIÓ I ADAPTACIÓ A LA SITUACIÓ AMB COVID-19

• Els examinands han de portar mascareta de tipus FFP2 per a accedir a la sala i han d'anar proveïts d'una mascareta de recanvi del mateix tipus (FFP2). En el cas que alguna persona no puga utilitzar mascareta, ha de comunicar-ho amb anterioritat i aportar la documentació oportuna, per mitjà de l'adreça spnl@upv.es.
  • En la pàgina de la convocatòria de les proves d’acreditació s’informarà sobre altres mesures relacionades amb la situació sociosanitària per a la realització de les proves d’acreditació.

Amb la col·laboració de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport. “Sempre teua, la teua llengua”.

Més informació

Gala de Graduación del curso 2019-2020 Gala de Graduación del curso 2019-2020
Han asistido al acto cerca de 200 egresados.
Premios a los mejores expedientes Premios a los mejores expedientes
Reconocimiento a los alumnos más brillantes de la institución.
Éxito en las I Jornadas de ‘Cultura Urbana’ Éxito en las I Jornadas de ‘Cultura Urbana’
Organizadas por la Cátedra ‘Alcoi Ciudad del Conocimiento’.
Fira Tots Sants de Cocentaina Fira Tots Sants de Cocentaina
El Campus de Alcoy de la UPV ha asistido.
Dibuja la ciencia en Navidad 2021 Dibuja la ciencia en Navidad 2021
Participa con tus hijos en "Dibuja la ciencia en Navidad".
Escola a la neu Escola a la neu
Del 26 al 30 de diciembre de 2021.