Grups de conversa en valencià

Inscripció als grups de conversa per al 1r quadrimestre 2022-2023 per als membres de la comunitat universitària del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 13/09/2022 ]
Grups de conversa en valencià

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) ofereix el servei de grups de conversa en valencià, per videoconferència i en línia, per millorar l’expressió oral en valencià, d’acord amb la carta de serveis.

Aquesta convocatòria correspon al 1r quadrimestre del curs 2022-2023. La propera s’anunciarà entre el 16 i el 28 de febrer.

Objectius:

• Millorar la fluïdesa oral en valencià i la correcció fonètica i lèxica.
  • Fomentar l'intercanvi conversacional entre les persones assistents.
  • Orientar els assistents per a les proves orals dels exàmens de la UPV.

Modalitats, grups i nivells:

Els grups de conversa del primer quadrimestre del 2022-2023 s’ofereixen per videoconferència (TEAMS) (adaptació dels cursos anomenats habitualment presencials) i en línia (síncrons), i s’imparteixen: a través de les plataformes de la UPV: PoliformaT i TEAMS, per a tots els campus de la UPV i per a tots els nivells d’aprenentatge: Inicial (nivells A2 i B1), Avançat (B2 i C1) i Aprofundiment (C2).

Inscripció en línia: per mitjà del següent formulari.

Termini d'incripció: fins a les 23:59 h del 26 de setembre de 2022.

I Jornadas de Internacionalización y empresa familiar I Jornadas de Internacionalización y empresa familiar
Han asistido empresas, estudiantes universitarios y de distintos centros educativos de Alcoy.
30 años de emprendimiento 30 años de emprendimiento
El Campus de Alcoy celebra 30 años de emprendimiento en la Politècnica gracias a IDEAS UPV.
Home Textiles Premium Home Textiles Premium
La Cátedra AITEX - UPV participa en el certamen internacional celebrado en Valencia.
Fiesta de bienvenida universitaria Fiesta de bienvenida universitaria
6 de octubre de 13 a 20 h. en el pabellón deportivo Georgina Blanes.
NICCoLLa NICCoLLa
Actividades del proyecto europeo Eramus + NICCoLLa.
Curso Cátedra Industria Digital Curso Cátedra Industria Digital
Introducción a protocolos de comunicación IoT aplicados a Industria 4.0.
El proyecto CircuTex en las Jornadas Erasmus Days El proyecto CircuTex en las Jornadas Erasmus Days
El Campus UPV-Alcoy participa en las Jornadas Erasmus Days.