Cursos de valencià del segon quadrimestre del 2022-2023

Inscripció fins al 31 de gener.

La inscripció, activa fins al 31 de gener, es fa a través de la web del Centre de Formació Permanent.

[ 13/01/2023 ]

El Vicerectorat d'Organització d'Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV ofereix cursos de valencià per al segon quadrimestre del 2022-2023 dels nivells (A1, A2, B1, B2, C1 i C2).

A més d'ajudar a la formació en valencià, tant per a millorar-ne el coneixement com per a començar-lo a aprendre, aquests cursos en ajuden a preparar-se per a les proves d’acreditació de valencià (CIEACOVA; JQCV o EOI).

Nivells dels cursos:

A1 per a nouvinguts, A2.2, B1.2, B2.2, C1.2 i C2.2

Dates dels cursos:

En general, entre el 13 de febrer i el 10 de maig de 2023.

Modalitats:

• 1. CURSOS VIRTUALS AMB VIDEOCONFERÈNCIA (TEAMS), dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2.
  • 2. CURSOS PRESENCIALS, dels nivells A1, A2 i B2 al Campus de Vera i dels nivells C1 i C2 al Campus de Gandia.
  • 3. CURSOS EN LÍNIA (ASÍNCRONS), dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2.

Preinscripció:

Fins al 31 de gener, en l'enllaç de la taula de cursos, punxant sobre el nom del curs, tenint en compte l’horari en què s’imparteix. El preu del curs és de 10€. Les places són limitades.

Destinataris:

• Estudiants de la UPV.
  • Membres d'Alumni PLUS.
  • PAS, PI i PDI de la UPV.

Parque Científico de las Comarcas Centrales Parque Científico de las Comarcas Centrales
El Campus de Alcoy de la UPV lo pondrá en marcha este mismo curso.
Programa POLISABIO Programa POLISABIO
Concedidos proyectos a los investigadores Ángel Juan, Elena Pérez y Lucía Capablanca.
IA aplicada al ciclo de vida de máquinas industriales IA aplicada al ciclo de vida de máquinas industriales
Investigadores del CIGIP se integran en el consorcio AIDEAS.
Maleta de la Innovación 4.0 Maleta de la Innovación 4.0
Presentada a los estudiantes del IES Serra Mariola de Muro.
Universidad Sénior Campus de Alcoy Universidad Sénior Campus de Alcoy
Consulta la información de los cursos de la Universitat Sènior para el curso 2022/2023.
Jornadas puertas abiertas UPV 2023 Jornadas puertas abiertas UPV 2023
Abierta la inscripción de los centros.
X ideaT UPV Campus de Alcoy - Ágora Emprendedores X ideaT UPV Campus de Alcoy - Ágora Emprendedores
Presenta tu idea hasta el 17 de febrero de 2023.