Activitats al voltant del 25 d'abril

Del 16 d'abril fins al 7 de maig de 2015.

[ 04/05/2015 ]

El dilluns 4 de maig a les 19:15h tindrà lloc la presentació dels llibres "Pobles valencians abandonats" i "Pobles abandonats de la Península Ibèrica", d’Agustí Hernández a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edfici de Carbonell del Campus d'Alcoi de la UPV.

Per altra banda, el dijous 7 de maig, a les 20h es celebrarà un concert en acústic a càrrec de King Kong Boy a la Cafeteria del Campus. L'entrada és lliure llimitada a la capacitat del reciente.

Aquestes activitats compten amb la col·laboració de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua.

Videoclip de un tema de King Kong Boy :

Visita de Pedro Duque al Campus de Alcoy Visita de Pedro Duque al Campus de Alcoy
Conoció de primera mano la historia que envuelve el campus.
Acto de Apertura del curso 2019/2020 Acto de Apertura del curso 2019/2020
La conferencia inaugural fue impartida por Dña. Rosa Puchades Pla.
El campus en la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus en la Fira Tots Sants de Cocentaina
Del 1 al 3, el Campus de Alcoy de la UPV estuvo presente en la Fira Tots Sants de Cocentaina..
La UPV entre las 100 mejores universidades jóvenes del mundo La UPV entre las 100 mejores universidades jóvenes del mundo
Según el Young Universities Nature Index 2019.
Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edición del concurso ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi Texdencia expondrá en el IVAM CADA Alcoi
El Grupo de Generación Espontánea del Campus de Alcoy participará en una la exposición.