Activitats al voltant del 25 d'abril

Del 16 d'abril fins al 7 de maig de 2015.

[ 04/05/2015 ]

El dilluns 4 de maig a les 19:15h tindrà lloc la presentació dels llibres "Pobles valencians abandonats" i "Pobles abandonats de la Península Ibèrica", d’Agustí Hernández a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edfici de Carbonell del Campus d'Alcoi de la UPV.

Per altra banda, el dijous 7 de maig, a les 20h es celebrarà un concert en acústic a càrrec de King Kong Boy a la Cafeteria del Campus. L'entrada és lliure llimitada a la capacitat del reciente.

Aquestes activitats compten amb la col·laboració de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua.

Videoclip de un tema de King Kong Boy :

La UPV, entre las 250 universidades con mayor empleabilidad del mundo La UPV, entre las 250 universidades con mayor empleabilidad del mundo
Según el prestigioso QS Graduate Employability Rankings 2020.
Apertura Universidad Senior 2019/20 Apertura Universidad Senior 2019/20
Este año cuenta con 215 alumnos en el curso.
Inaugurada la exposición Inaugurada la exposición
Permanecerá hasta el 27 de septiembre.
Campeonato Nacional de Robots CEABOT Campeonato Nacional de Robots CEABOT
Tercera victoria consecutiva del Campus de Alcoy.
XXXVIII Congreso Nacional de Estadística e Investigación Operativa XXXVIII Congreso Nacional de Estadística e Investigación Operativa
Celebrado en el Campus de Alcoy entre el 3 y el 6 de septiembre.
Ranking de Shanghái certifica UPV mejor politécnica de España. Ranking de Shanghái certifica UPV mejor politécnica de España.
El ranking de Shanghái certifica un año más que la UPV sigue siendo la mejor politécnica de España
Semana Modernista Alcoy 2019 Semana Modernista Alcoy 2019
El campus participará de nuevo en la Semana Modernista de Alcoy.