Jornades de Portes Obertes 2016-2017

Inscriu-te a les jornades gratuïtes per a famílies i públic en general i coneix el Campus d'Alcoi de la UPV, les seus titulacions i el seu dia a dia.

[ 09/01/2017 ]
Jornada de Portes Obertes en el Campus d'Alcoi de la UPV

La Universitat Politècnica de València (UPV) organitza, un any més, les seues Jornades de Portes Obertes 2016-2017 per a famílies i públic en general, una oportunitat completament gratuïta per a conèixer el seu campus d'Alcoi, les titulacions que s'hi imparteixen i el dia a dia dels seus estudiants.

Amb l'objectiu de poder ajudar a orientar les famílies de possibles futurs alumnes, es facilita als visitants tota la informació relacionada amb els seus estudis i la vida a la UPV: graus, recursos de la UPV (laboratoris, esports, cultura, etc.), pràctiques en empreses i possibilitat de dur a terme part dels estudis a l'estranger, entre altres aspectes.

La visita es durà a terme el dissabte 25 de març al matí. Per a formalitzar la inscripció, emplena el formulari que hi ha en l'enllaç situat a peu de pàgina. No hi ha un termini tancat, però es recomana apuntar-se amb antelació suficient.

Programa de la jornada
  • 09:45h: Recepció i benvinguda.
  • 10:00h: Vaig a ser alumne UPV.
  • 10:45h: Pausa. Desdejuni.
  • 11:15h: Què vas a trobar-te?
  • 11:30h: Passos per a formalitzar la matrícula.
  • 11:45h: El campus et prepara per a l'ocupació.
  • 12:00h: Presentació de les direccions acadèmiques de les titulacions. Visita als laboratoris amb cada director/a acadèmic/a i presentació de la titulació:
    • David García - Grau en Enginyeria Mecànica.
    • Adolfo Hilario - Grau en Enginyeria Elèctrica.
    • Rubén Pérez - Grau en Enginyeria Informàtica.
    • M. Fernanda López - Grau en Enginyeria Química.
    • Margarita Valor - Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.
    • Ana María García - Grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE).
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Turisme.
    • Ana María García - Doble grau en ADE + Enginyeria Informàtica.
  • 12:30h: Visita a les instal·lacions del campus. Presentació de projectes d'alumnes (Generació Espontània).

Per a qualsevol dubte o consulta, les persones interessades poden posar-se en contacte amb:

Cómo arribar al Campus d'Alcoi de la UPV:

Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.