Sessió informativa - Projecte de competències transversals UPV

19 de gener a les 12:30h al Saló de Graus de Carbonell.

Dijous 19 de gener de 2017 a les 12:30 hores en el Saló de Graus de Carbonell a càrrec del Director de l'ICE, Javier Oliver Villarroya.

[ 12/01/2017 ]

El proper dijous 19 de gener a les 12:30, ens visitarà el Director de l'ICE, Javier Oliver Villarroya, per a parlar-nos sobre l'estat actual i accions immediates del Projecte de Competències transversals durant aquest curs. La sessió se celebrarà en el Saló de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell. No és necessari inscriure's per a acudir.

A més, durant el mes de gener de 2017 s'ofereixen els següents tallers en el Campus d'Alcoi de la UPV:

• Ensenyar i avaluar competències: de què estem parlant? ON LINE (Inici: 16 de gener).
  • Estratègies participatives per a primers cursos (18 de gener de 10 a 14 hores Aula F4A1).
  • Com implementar la metodologia “flipped”: eines i decisions. Segona part del realitzat el curs passat. (26 de gener de 10 a 14 hores Aula F4A1).

Per a assistir a aquests tallers serà necessari inscriure's a través de la Intranet.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.