Sessió informativa - Projecte de competències transversals UPV

19 de gener a les 12:30h al Saló de Graus de Carbonell.

Dijous 19 de gener de 2017 a les 12:30 hores en el Saló de Graus de Carbonell a càrrec del Director de l'ICE, Javier Oliver Villarroya.

[ 12/01/2017 ]

El proper dijous 19 de gener a les 12:30, ens visitarà el Director de l'ICE, Javier Oliver Villarroya, per a parlar-nos sobre l'estat actual i accions immediates del Projecte de Competències transversals durant aquest curs. La sessió se celebrarà en el Saló de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell. No és necessari inscriure's per a acudir.

A més, durant el mes de gener de 2017 s'ofereixen els següents tallers en el Campus d'Alcoi de la UPV:

• Ensenyar i avaluar competències: de què estem parlant? ON LINE (Inici: 16 de gener).
  • Estratègies participatives per a primers cursos (18 de gener de 10 a 14 hores Aula F4A1).
  • Com implementar la metodologia “flipped”: eines i decisions. Segona part del realitzat el curs passat. (26 de gener de 10 a 14 hores Aula F4A1).

Per a assistir a aquests tallers serà necessari inscriure's a través de la Intranet.

Benvinguda als estudiants internacionals Benvinguda als estudiants internacionals
Un total de 60 estudiants de 20 països de tot el món estudiaran a Alcoi.
Medalla 25 Anys Medalla 25 Anys
La UPV reconeix i agraeix la seua dedicació a un total de 106 membres del PAS i PDI.
Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.