Sessió informativa - Projecte de competències transversals UPV

19 de gener a les 12:30h al Saló de Graus de Carbonell.

Dijous 19 de gener de 2017 a les 12:30 hores en el Saló de Graus de Carbonell a càrrec del Director de l'ICE, Javier Oliver Villarroya.

[ 12/01/2017 ]

El proper dijous 19 de gener a les 12:30, ens visitarà el Director de l'ICE, Javier Oliver Villarroya, per a parlar-nos sobre l'estat actual i accions immediates del Projecte de Competències transversals durant aquest curs. La sessió se celebrarà en el Saló de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell. No és necessari inscriure's per a acudir.

A més, durant el mes de gener de 2017 s'ofereixen els següents tallers en el Campus d'Alcoi de la UPV:

• Ensenyar i avaluar competències: de què estem parlant? ON LINE (Inici: 16 de gener).
  • Estratègies participatives per a primers cursos (18 de gener de 10 a 14 hores Aula F4A1).
  • Com implementar la metodologia “flipped”: eines i decisions. Segona part del realitzat el curs passat. (26 de gener de 10 a 14 hores Aula F4A1).

Per a assistir a aquests tallers serà necessari inscriure's a través de la Intranet.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris Benvinguda a alumnes de màsters universitaris
Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.