Sessió informativa - Projecte de competències transversals UPV

19 de gener a les 12:30h al Saló de Graus de Carbonell.

Dijous 19 de gener de 2017 a les 12:30 hores en el Saló de Graus de Carbonell a càrrec del Director de l'ICE, Javier Oliver Villarroya.

[ 12/01/2017 ]

El proper dijous 19 de gener a les 12:30, ens visitarà el Director de l'ICE, Javier Oliver Villarroya, per a parlar-nos sobre l'estat actual i accions immediates del Projecte de Competències transversals durant aquest curs. La sessió se celebrarà en el Saló de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell. No és necessari inscriure's per a acudir.

A més, durant el mes de gener de 2017 s'ofereixen els següents tallers en el Campus d'Alcoi de la UPV:

• Ensenyar i avaluar competències: de què estem parlant? ON LINE (Inici: 16 de gener).
  • Estratègies participatives per a primers cursos (18 de gener de 10 a 14 hores Aula F4A1).
  • Com implementar la metodologia “flipped”: eines i decisions. Segona part del realitzat el curs passat. (26 de gener de 10 a 14 hores Aula F4A1).

Per a assistir a aquests tallers serà necessari inscriure's a través de la Intranet.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.