C.D. Alcoyano

Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront del Gavà.

[ 20/01/2017 ]
Graderia de Gol A se situen els membres de la UPV

El C.D. Alcoyano, malgrat la seua derrota la setmana passada a Cornellà, es manté en la 2ª posició, encara que els seus perseguidors s'han acostat a tan sol 3 punts, per la qual cosa ha de continuar amb la seua bona ratxa d'equip invicte com a local.

El rival d'aquest diumenge és el CF Gavà, equip de la part baixa de la classificació. Ara mateix ocupa la plaça de playoff de descens a 3a divisió.

El partit es disputarà aquest diumenge 22 de gener a les 12h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua, fins divendres a la vesprada.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris Benvinguda a alumnes de màsters universitaris
Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.