C.D. Alcoyano

Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront del Gavà.

[ 20/01/2017 ]
Graderia de Gol A se situen els membres de la UPV

El C.D. Alcoyano, malgrat la seua derrota la setmana passada a Cornellà, es manté en la 2ª posició, encara que els seus perseguidors s'han acostat a tan sol 3 punts, per la qual cosa ha de continuar amb la seua bona ratxa d'equip invicte com a local.

El rival d'aquest diumenge és el CF Gavà, equip de la part baixa de la classificació. Ara mateix ocupa la plaça de playoff de descens a 3a divisió.

El partit es disputarà aquest diumenge 22 de gener a les 12h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua, fins divendres a la vesprada.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.