C.D. Alcoyano

Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront del Gavà.

[ 20/01/2017 ]
Graderia de Gol A se situen els membres de la UPV

El C.D. Alcoyano, malgrat la seua derrota la setmana passada a Cornellà, es manté en la 2ª posició, encara que els seus perseguidors s'han acostat a tan sol 3 punts, per la qual cosa ha de continuar amb la seua bona ratxa d'equip invicte com a local.

El rival d'aquest diumenge és el CF Gavà, equip de la part baixa de la classificació. Ara mateix ocupa la plaça de playoff de descens a 3a divisió.

El partit es disputarà aquest diumenge 22 de gener a les 12h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua, fins divendres a la vesprada.

Benvinguda als estudiants internacionals Benvinguda als estudiants internacionals
Un total de 60 estudiants de 20 països de tot el món estudiaran a Alcoi.
Medalla 25 Anys Medalla 25 Anys
La UPV reconeix i agraeix la seua dedicació a un total de 106 membres del PAS i PDI.
Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.