VI edició programació amb Appinventor

VI edició del concurs que es realitza dins de la programació de la setmana de la Ciència.

[ 03/02/2017 ]
Concurs Appinventor 2016

Enguany se celebra la VI edició d'aquest concurs que es realitza dins de la programació de la setmana de la Ciència consta de dues modalitats:

Modalitat 1
  • Estudiants de 3º i 4º d'ESO i dels cicles formatius de grau mitjà de la família professional de “Informàtica i Comunicacions”.
  • Lliurament de premis el divendres dia 3 de febrer de 2017 en la Sala de Graus Roberto García Payá de l'edifici de Carbonell.

Modalidad 2
  • Estudiants de 1r i 2n de Batxiller i dels cicles formatius de grau superior de la família professional de “Informàtica i Comunicacions”.
  • Lliurament de premis el divendres dia 10 de febrer de 2017 en la Sala de Graus Roberto García Payá de l'edifici de Carbonell.

Al següent enllaç podràs veure els vídeos de l'edició anterior del concurs.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi
L'alcalde i la regidora d'educació han visitat el Campus d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.