Fes-te soci d'Esports UPV

Per al segon quadrimestre del curs 2016/2017.

[ 23/01/2017 ]
Pabelló poliesportiu del Campus d'Alcoi de la UPV

Els que encara no siguen socis d'esports ja es poden donar d'alta a través de la Intranet UPV, apartat 'Serveis' | 'Servei d'Esports' o en el Servei d'esports del Campus d'Alcoi (edifici Georgina Blanes) per al període del segon semestre del curs 2016/2017.

La quota semestral de l'1 de febrer al 31 de juliol del 2017 és de:

• Alumnes: 20€
  • PAS i PDI: 30€
  • Alumni: 90€
  • Persones externes amb conveni: 150€
  • Persones externes: 250€

La condició de socis d'esports del segon semestre és des de l'1 de febrer, però pots gaudir del programa d'activitats des que confirmes la teua condició de soci a partir del 20 de gener.

Benvinguda als estudiants internacionals Benvinguda als estudiants internacionals
Un total de 60 estudiants de 20 països de tot el món estudiaran a Alcoi.
Medalla 25 Anys Medalla 25 Anys
La UPV reconeix i agraeix la seua dedicació a un total de 106 membres del PAS i PDI.
Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.