Èxit de participació en el Concurs de Robòtica

Més de 300 alumnes han participat en la V edició del Concurs de Robòtica que se celebra en el campus dins de la programació de la Setmana de la Ciència, organitzat pel (GROMEP).

[ 30/01/2017 ]
Moment de la competició del V concurs de robòtica

El passat divendres 27 de gener es va celebrar la V edició del Concurs de Robòtica, que com en edicions anteriors, organitza el Grup de Robòtica i Mecatrònica de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (GROMEP), dins de la programació de la Setmana de la Ciència. L'esdeveniment, compta amb el patrocini de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement signada amb l'Ajuntament d'Alcoi, amb la Diputació Provincial d'Alacant, amb el programa Generació Espontània de la Universitat Politècnica de València (UPV), la Fundació Espanyola per a la Ciència i Tecnologia (FECYT) i des de l'àmbit empresarial amb el recolzament de Multiscan Technologies, Leantec i Electan.

Record de participació

L'edició d'enguany, s'ha realitzat en el pavelló poliesportiu “Georgina Blanes” a causa de la gran afluència d'equips inscrits, pertanyents a Alcoi, Petrer, Ibi, Algemesi, Pego, Oliva, Villena. Ontinyent, Sant Vicent del Raspeig i Alacant, sumant més de 300 participants.

El concurs va començar a les 9h amb l'acreditació dels equips participants, a continuació es van realitzar la posada a punt dels robots, per a passar a la competició prèvia de les dues modalitats (“segueix- línies” i “lluita”, donant per concloses les competicions amb les finals en ambdues disciplines.

Lliurament de premis

Modalitat “Lucha libre”, a càrrec del Sr. Álvaro Soler, de l'empresa Multiscan Technologies:
  • 1r clasificat: IES María Blasco de San Vicente del Raspeig.
  • 2n clasificat: IES Hnos. Amorós de Villena.
  • 3r clasificat: IES Hnos. Amorós de Villena.

Modalitat “Siguelíneas Libre”, a càrrec del Sr. Manuel Gomicia, regidor de Territori i Ciutat Intel·ligent, Empresa, Formació i Innovació de l'Ajuntament d'Alcoi
  • 1r clasificat: IES María Blasco de San Vicente del Raspeig.
  • 2n clasificat: IES Maria Blasco de San Vicente del Raspeig.
  • 3r clasificat: IES. Hnos. Amorós de Villena.

Modalitat “Siguelíneas LEGO”, a càrrec del Sr. César Augusto Asencio, Diputat de Cultura de la Diputació d'Alacant
  • 1r clasificat: IES Las Fuentes de Villena.
  • 2n clasificat: IES Las Fuentes de Villena.
  • 3r clasificat: IES Las Fuentes de Villena.

Modalitat “Lucha LEGO”, a càrrec del Sr. Juan Ignacio Torregrosa López, Director del Campus d’Alcoi de la UPV:
  • 1r clasificat: IES Gabriel Ciscar de Oliva.
  • 2n clasificat: IES Hnos. Amorós de Villena.
  • 3r clasificat: IES Hnos. Amorós de Villena.

Vídeo del concurs:

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.