Èxit de participació en el Concurs de Robòtica

Més de 300 alumnes han participat en la V edició del Concurs de Robòtica que se celebra en el campus dins de la programació de la Setmana de la Ciència, organitzat pel (GROMEP).

[ 30/01/2017 ]
Moment de la competició del V concurs de robòtica

El passat divendres 27 de gener es va celebrar la V edició del Concurs de Robòtica, que com en edicions anteriors, organitza el Grup de Robòtica i Mecatrònica de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (GROMEP), dins de la programació de la Setmana de la Ciència. L'esdeveniment, compta amb el patrocini de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement signada amb l'Ajuntament d'Alcoi, amb la Diputació Provincial d'Alacant, amb el programa Generació Espontània de la Universitat Politècnica de València (UPV), la Fundació Espanyola per a la Ciència i Tecnologia (FECYT) i des de l'àmbit empresarial amb el recolzament de Multiscan Technologies, Leantec i Electan.

Record de participació

L'edició d'enguany, s'ha realitzat en el pavelló poliesportiu “Georgina Blanes” a causa de la gran afluència d'equips inscrits, pertanyents a Alcoi, Petrer, Ibi, Algemesi, Pego, Oliva, Villena. Ontinyent, Sant Vicent del Raspeig i Alacant, sumant més de 300 participants.

El concurs va començar a les 9h amb l'acreditació dels equips participants, a continuació es van realitzar la posada a punt dels robots, per a passar a la competició prèvia de les dues modalitats (“segueix- línies” i “lluita”, donant per concloses les competicions amb les finals en ambdues disciplines.

Lliurament de premis

Modalitat “Lucha libre”, a càrrec del Sr. Álvaro Soler, de l'empresa Multiscan Technologies:
  • 1r clasificat: IES María Blasco de San Vicente del Raspeig.
  • 2n clasificat: IES Hnos. Amorós de Villena.
  • 3r clasificat: IES Hnos. Amorós de Villena.

Modalitat “Siguelíneas Libre”, a càrrec del Sr. Manuel Gomicia, regidor de Territori i Ciutat Intel·ligent, Empresa, Formació i Innovació de l'Ajuntament d'Alcoi
  • 1r clasificat: IES María Blasco de San Vicente del Raspeig.
  • 2n clasificat: IES Maria Blasco de San Vicente del Raspeig.
  • 3r clasificat: IES. Hnos. Amorós de Villena.

Modalitat “Siguelíneas LEGO”, a càrrec del Sr. César Augusto Asencio, Diputat de Cultura de la Diputació d'Alacant
  • 1r clasificat: IES Las Fuentes de Villena.
  • 2n clasificat: IES Las Fuentes de Villena.
  • 3r clasificat: IES Las Fuentes de Villena.

Modalitat “Lucha LEGO”, a càrrec del Sr. Juan Ignacio Torregrosa López, Director del Campus d’Alcoi de la UPV:
  • 1r clasificat: IES Gabriel Ciscar de Oliva.
  • 2n clasificat: IES Hnos. Amorós de Villena.
  • 3r clasificat: IES Hnos. Amorós de Villena.

Vídeo del concurs:

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.