Curs de valencià C1.2 Bimodal: semipresencial i a través de Policonnecta

Inscripció oberta fins al 7 de febrer.

Inscripció oberta fins al 7 de febrer. Hi ha un màxim de 15 alumnes en cada grup.

[ 30/01/2017 ]

El campus d’Alcoi, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, ofereix el curs de valencià C1.2 (suficiència) Bimodal; és a dir, combina dues metodologies d’ensenyament-aprenentatge: semipresencial i Policonnecta.

El C1.2 (suficiència) Bimodal consta de dos grups independents:

• Grup 1, semipresencial, per a PAS, PDI, estudiants i Alumni de la UPV del campus d'Alcoi: amb 40 hores de classe presencial, en què es treballa especialment la comprensió i la interacció orals, i 20 hores de treball autònom en línia a través del PoliformaT.
  • Grup 2, Policonnecta, per a PAS, PDI, estudiants i Alumni de la UPV de tots els campus, amb preferència per als col·lectius del campus d'Alcoi: el treball es fa completament en línia. Els alumnes segueixen les 40 hores de classe presencial mitjançant l’eina Policonnecta i, a més, fan 20 h de treball autònom a través de PoliformaT. Cal que l’ordinador dels alumnes del grup Policonnecta tinga càmera i micròfon, per a intervenir a classe.

Hi ha un màxim de 15 alumnes en cada grup. Inscripció fins al 7 de febrer de 2017.

Per a accedir al curs bimodal és necessari tenir uns coneixements previs: cal superar una prova de nivell, corresponent a les competències lingüístiques del nivell anterior (B2, Intermedi), que es farà en línia a través de PoliformaT.

Més informació:

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.