Curs de valencià C1.2 Bimodal: semipresencial i a través de Policonnecta

Inscripció oberta fins al 7 de febrer.

Inscripció oberta fins al 7 de febrer. Hi ha un màxim de 15 alumnes en cada grup.

[ 30/01/2017 ]

El campus d’Alcoi, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, ofereix el curs de valencià C1.2 (suficiència) Bimodal; és a dir, combina dues metodologies d’ensenyament-aprenentatge: semipresencial i Policonnecta.

El C1.2 (suficiència) Bimodal consta de dos grups independents:

• Grup 1, semipresencial, per a PAS, PDI, estudiants i Alumni de la UPV del campus d'Alcoi: amb 40 hores de classe presencial, en què es treballa especialment la comprensió i la interacció orals, i 20 hores de treball autònom en línia a través del PoliformaT.
  • Grup 2, Policonnecta, per a PAS, PDI, estudiants i Alumni de la UPV de tots els campus, amb preferència per als col·lectius del campus d'Alcoi: el treball es fa completament en línia. Els alumnes segueixen les 40 hores de classe presencial mitjançant l’eina Policonnecta i, a més, fan 20 h de treball autònom a través de PoliformaT. Cal que l’ordinador dels alumnes del grup Policonnecta tinga càmera i micròfon, per a intervenir a classe.

Hi ha un màxim de 15 alumnes en cada grup. Inscripció fins al 7 de febrer de 2017.

Per a accedir al curs bimodal és necessari tenir uns coneixements previs: cal superar una prova de nivell, corresponent a les competències lingüístiques del nivell anterior (B2, Intermedi), que es farà en línia a través de PoliformaT.

Més informació:

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.