Curs de valencià C1.2 Bimodal: semipresencial i a través de Policonnecta

Inscripció oberta fins al 7 de febrer.

Inscripció oberta fins al 7 de febrer. Hi ha un màxim de 15 alumnes en cada grup.

[ 30/01/2017 ]

El campus d’Alcoi, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, ofereix el curs de valencià C1.2 (suficiència) Bimodal; és a dir, combina dues metodologies d’ensenyament-aprenentatge: semipresencial i Policonnecta.

El C1.2 (suficiència) Bimodal consta de dos grups independents:

• Grup 1, semipresencial, per a PAS, PDI, estudiants i Alumni de la UPV del campus d'Alcoi: amb 40 hores de classe presencial, en què es treballa especialment la comprensió i la interacció orals, i 20 hores de treball autònom en línia a través del PoliformaT.
  • Grup 2, Policonnecta, per a PAS, PDI, estudiants i Alumni de la UPV de tots els campus, amb preferència per als col·lectius del campus d'Alcoi: el treball es fa completament en línia. Els alumnes segueixen les 40 hores de classe presencial mitjançant l’eina Policonnecta i, a més, fan 20 h de treball autònom a través de PoliformaT. Cal que l’ordinador dels alumnes del grup Policonnecta tinga càmera i micròfon, per a intervenir a classe.

Hi ha un màxim de 15 alumnes en cada grup. Inscripció fins al 7 de febrer de 2017.

Per a accedir al curs bimodal és necessari tenir uns coneixements previs: cal superar una prova de nivell, corresponent a les competències lingüístiques del nivell anterior (B2, Intermedi), que es farà en línia a través de PoliformaT.

Més informació:

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.