Donació de sang

Dijous 2 de febrer al Laboratori I3L1 de l'edifici Georgina Blanes.

El dijous 2 de febrer, de 9:30 a 13:30 i de 16:30 a 20:30 al Laboratori I3L1 de l'edifici Georgina Blanes, tindrà lloc una donació de sang.

[ 31/01/2017 ]

El dijous 2 de febrer, de 9:30 a 13:30 i de 16:30 a 20:30 tindrà lloc una donació de sang que, periòdicament, duu a terme el Centre de Transfusions d'Alacant al Laboratori I3L1 de l'edifici de Georgina Blanes.

Abans de la donació es recomana beure abundants líquids i NO venir en dejú.

Per a promocionar aquesta donació el dimecres dia 1 acudiran tècnics d'aquest organisme a difondre-la i a destacar la importància de la mateixa. Solen fer-ho presentant-se en les aules i realitzant un petit comentari sobre el tema (menys de 5 minuts).

Dóna sang, salva 3 vides.

Darrere de cada donant hi ha un heroi.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.