¨Badana¨ en directe al Campus

Concert en directe des de la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 13/02/2017 ]
BADANA

Tornen els "concerts dels dijous" al Campus d'Alcoi. Este dijous 16 de febrer a partir de les 20:15h, vos animem a vindre a la cafeteria de l'EPSA a gaudir del millor rock de BADANA.

BADANA és un veterà i mític grup de rock dur de la comarca, en concret d'Ibi, amb diversos discos en el seu haver-hi i concerts per tota la geografia espanyola. Per a aquest concert i com convidat especial els acompanyarà en diversos temes el nostre company i professor del departament d'Enginyeria Gràfica Ximo Pérez, baix i co-fundador de la formació original en 1982, amb el que grave els dos primers LP's del grup.

Vine i gaudeix de la música en directe aprofitant la promoció especial de la cafeteria de l'EPSA per als concerts dels dijous: 1 euro=caña+tapa.

I recorda, si toques en un grup, fas monòlegs o qualsevol altre tipus de ¨performance¨. En la cafeteria de l'EPSA tens el teu escenari, posa't en contacte amb la Sotsdirecció de Cultura i Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.