¨Badana¨ en directe al Campus

Concert en directe des de la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 13/02/2017 ]
BADANA

Tornen els "concerts dels dijous" al Campus d'Alcoi. Este dijous 16 de febrer a partir de les 20:15h, vos animem a vindre a la cafeteria de l'EPSA a gaudir del millor rock de BADANA.

BADANA és un veterà i mític grup de rock dur de la comarca, en concret d'Ibi, amb diversos discos en el seu haver-hi i concerts per tota la geografia espanyola. Per a aquest concert i com convidat especial els acompanyarà en diversos temes el nostre company i professor del departament d'Enginyeria Gràfica Ximo Pérez, baix i co-fundador de la formació original en 1982, amb el que grave els dos primers LP's del grup.

Vine i gaudeix de la música en directe aprofitant la promoció especial de la cafeteria de l'EPSA per als concerts dels dijous: 1 euro=caña+tapa.

I recorda, si toques en un grup, fas monòlegs o qualsevol altre tipus de ¨performance¨. En la cafeteria de l'EPSA tens el teu escenari, posa't en contacte amb la Sotsdirecció de Cultura i Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.