TEDxUPValència 2017

El Campus d’Alcoi de la UPV acull el streaming exclusiu de TEDxUPValència.

[ 14/02/2017 ]
TEDxUPValència 2017

La Universitat Politècnica de València (UPV) celebra divendres, dia 17 de febrer, TEDxUPValència, un esdeveniment emmarcat en el moviment internacional TED -Tecnologia, Entreteniment i Disseny- que té com a objectiu la difusió d'idees, de qualsevol àmbit, vàlides i importants per al futur.

Nascut l'any 1984 de la mà de Richard Saul Wurman, TED es va celebrar per primera vegada a Monterey (Califòrnia). Des d'aleshores, executius, científics, creatius i filantrops del nivell de Bill Clinton, Bill Gates, Jane Goodall, Frank Gehry, Paul Simon, Sir Richard Branson, Philippe Starck o Paul David Hewson (Bono) han participat en una activitat que la Sapling Foundation va adquirir l'any 2001 al fundador.

Durant els darrers anys, TED ha continuat experimentant un creixement que l'ha portat a celebrar conferències internacionals -TEDGlobal-, a crear noves iniciatives de contingut -com ara els TEDTalks i Ted.com-, a atorgar reconeixements -Premi TED- i a promoure programes de conferències locals organitzades de manera independent a partir de directrius generals brindades per TED.

Ricard Camarena, Iván Casas o David Pistoni, entre els ponents

Seguint les indicacions esmentades, TEDxUPValència presenta un programa que combinarà el visionament de vídeos TED amb ponències en viu, a fi d'afavorir la connexió i el debat entre els assistents.

Entre els ponents que s'aplegaran el pròxim dia 17 figuren el cuiner valencià Ricard Camarena -una estrella Michelin i tres sols Repsol-; la investigadora del CSIC i experta en nanotecnologia aplicada a la medicina Laura Lechuga; el bomber i cooperant Juan Carlos Teruel, present en catàstrofes com les d'Haití i Grècia i en camps de refugiats del Sàhara, Nicaragua o Panamà; Iván Casas, biotecnòleg que porta dos anys aconseguint èxits en el prestigiós concurs internacional de Biologia Sintètica iGEM amb l'equip de la UPV; o els cofundadors de Crowdfarming (Gonzalo Úrculo) i Hyperloop UPV (David Pistoni).

Streaming en Alcoi

El streaming del campus de Vera es retransmetrà en el Saló d'Actes de l'ETSINF, en el Campus de Gandia en la Sala de Conferències 1/4 i en el Campus d'Alcoi a la Cafeteria.

Podràs viure una experiència com si estiguera amb nosaltres en el teatre, rebràs merchadising de l'esdeveniment, s'oferirà un catering a mitjan vesprada als assistents. Segons la normativa dels esdeveniments TEDx, en les retransmissions en streaming no hi haurà ponents en viu, però podràs veure totes les xarrades que s'estaran realitzant en el Campus de Vera.

Pots inscriure't en est enlace. Recorda que les places són limitades.

TED.com

Els vídeos TED, d'un màxim de 18 minuts de durada i temàtica variable (ciència, tecnologia, sostenibilitat, pobresa, art, etc.) estan disponibles de manera gratuïta en www.ted.com, que ja té més de dos milions de descàrregues.

Per a promoure aquest fenomen i explotar el potencial dels vídeos com a instrument d'aprenentatge, TED ha creat una eina específica l'enllaç de la qual es pot consultar al peu de pàgina, junt amb l'altre enllaç que hem esmentat adés.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.