I Edició Concurs ideaT-kids

IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5é i 6é de Primària, en el qual es desenvolupen competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'empreniment.

[ 15/02/2017 ]
Participants en la 4a edició de 'Petits Grans Emprenedors'

Aquest concurs té per objecte incentivar el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d’empreniment entre els alumnes de primària, així com afavorir el desenvolupament d'habilitats socials i comunicatives.

Destinat als alumnes de centres educatius que estudien 5é o 6é curs d'Educació Primària.

El concurs s'estructura en tres fases:

Primera fase. De l'1 al 28 de febrer:
  • Emplenar i enviar la fitxa model de participació.
Segona fase. De l'1 de març al 19 de maig:
  • Elaboració de lapbooks per part de l'alumnat amb propostes de negoci. (Màx. 4 alumnes per grup).
  • Selecció de 3 projectes per cada centre educatiu.
Tercera fase. Juny:
  • Els alumnes presentaran el seu projecte mitjançant exposició pública en el Campus d’Alcoi de la UPV. (Màx. 5 minuts per a cada presentació).
  • Selecció de projectes premiats i lliurament de premis.

En el Campus d'Alcoi se celebrava un concurs similar "Xicotets grans emprenedors". En el següent vídeo es mostra l'edició d'aquest concurs de l'any passat:

Museu Valencià del Joguet Aqua Natura Benidorm
INJUSA Terra Natura Benidorm

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.