C.D. Alcoyano

Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront del València Mestalla.

[ 16/02/2017 ]
Graderia de Gol A se situen els membres de la UPV

El C.D. Alcoyano contínua la seua mà a mà amb el Barcelona B pel liderat de la classificació, encara que aquesta setmana ha d'estar més pendent del seu perseguidor, el València Mestalla, al que rep aquesta setmana. En cas de derrota, seria la 1a de la temporada com a local, el filial valencianista li avançaria en la classificació pel gol-average.

En el partit d'anada el Deportivo va aconseguir un empat a 1 gol, però cal tenir en compte que el València-Mestalla és el 2n millor equip a domicili.

El C.D. Alcoyano ha fet una crida als seus seguidors perquè òmpliguen en camp i porten en volandes al seu equip #VivirloEnElCollao.

El partit es disputarà aquest diumenge 19 de febrer a les 17h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua, fins divendres a la vesprada.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Camí de la petjada zero de carboni el 2050 Camí de la petjada zero de carboni el 2050
La UPV redueix en més d'un milió d'euros la seua factura elèctrica en un any.