C.D. Alcoyano

Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront del València Mestalla.

[ 16/02/2017 ]
Graderia de Gol A se situen els membres de la UPV

El C.D. Alcoyano contínua la seua mà a mà amb el Barcelona B pel liderat de la classificació, encara que aquesta setmana ha d'estar més pendent del seu perseguidor, el València Mestalla, al que rep aquesta setmana. En cas de derrota, seria la 1a de la temporada com a local, el filial valencianista li avançaria en la classificació pel gol-average.

En el partit d'anada el Deportivo va aconseguir un empat a 1 gol, però cal tenir en compte que el València-Mestalla és el 2n millor equip a domicili.

El C.D. Alcoyano ha fet una crida als seus seguidors perquè òmpliguen en camp i porten en volandes al seu equip #VivirloEnElCollao.

El partit es disputarà aquest diumenge 19 de febrer a les 17h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua, fins divendres a la vesprada.

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.