Alumnes del Campus d’Alcoi visiten Actiu

Alumnes del Màster Universitari en Direcció i Administració d'empresa, del Màster en Innovació i Internacionalització i al Grau en Administració i Direcció d'empreses.

[ 16/02/2017 ]
Alumnos durante la visita a las instalaciones de Actiu

Alumnes de campus d’Alcoi de la UPV pertanyents al Màster Universitari en Direcció i administració d'empresa (MBA), al Màster en Innovació i Internacionalització i al Grau en Administració i direcció d'empreses (ADE), acompanyats per Ana María Garcia, Directora Acadèmica del Grau en Administració i direcció d'empreses, van visitar la passada setmana el Parc Tecnològic Actiu per a conèixer de primera mà, com una empresa apostant per la sostenibilitat, la internacionalització, la fabricació i el disseny de producte ha aconseguit ser un referent internacional en projectes d'equipament de mobiliari per a empreses, universitats, hospitals i aeroports.

A més Actiu destaca per l'aposta pel territori impulsant una comunitat forta a nivell industrial que genere riquesa, sent el parc tecnològic un espai obert i punt de trobada per a la formació, el coneixement, la creativitat, l'empreniment i desenvolupament personal, compta amb tres centres productius amb més de 40.000 m3.

L'empresa opta enguany al premi a millor Empresa Europea de l'Any en reconeixement a la trajectòria del seu creador Vicent Berbegal. Es pot participar en la votació des del seu web.

Els alumnes han visitat les plantes de producció logística i l'edifici corporatiu no perdent ni un detall de les explicacions de Teo Rodriguez i Soledad Berbegal.

Actiu dissenya més de 100.000 referències, gestionant més de 6.000 projectes a mesura, reinvertint un 5% de la seua facturació en R+D, la qual cosa li permet aconseguir una capacitat productiva anual de 355.000 cadires, 200.000 armaris i 240.000 taules.

Aquest tipus de visites, que es realitzen periòdicament en empreses capdavanteres en els seus sectors i establides en la nostra zona, són molt importants com complemente en la formació dels nostres alumnes, ja que els permet, conèixer de primera mà la seua organització i gestió.

Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.