Alumnes del Campus d’Alcoi visiten Actiu

Alumnes del Màster Universitari en Direcció i Administració d'empresa, del Màster en Innovació i Internacionalització i al Grau en Administració i Direcció d'empreses.

[ 16/02/2017 ]
Alumnos durante la visita a las instalaciones de Actiu

Alumnes de campus d’Alcoi de la UPV pertanyents al Màster Universitari en Direcció i administració d'empresa (MBA), al Màster en Innovació i Internacionalització i al Grau en Administració i direcció d'empreses (ADE), acompanyats per Ana María Garcia, Directora Acadèmica del Grau en Administració i direcció d'empreses, van visitar la passada setmana el Parc Tecnològic Actiu per a conèixer de primera mà, com una empresa apostant per la sostenibilitat, la internacionalització, la fabricació i el disseny de producte ha aconseguit ser un referent internacional en projectes d'equipament de mobiliari per a empreses, universitats, hospitals i aeroports.

A més Actiu destaca per l'aposta pel territori impulsant una comunitat forta a nivell industrial que genere riquesa, sent el parc tecnològic un espai obert i punt de trobada per a la formació, el coneixement, la creativitat, l'empreniment i desenvolupament personal, compta amb tres centres productius amb més de 40.000 m3.

L'empresa opta enguany al premi a millor Empresa Europea de l'Any en reconeixement a la trajectòria del seu creador Vicent Berbegal. Es pot participar en la votació des del seu web.

Els alumnes han visitat les plantes de producció logística i l'edifici corporatiu no perdent ni un detall de les explicacions de Teo Rodriguez i Soledad Berbegal.

Actiu dissenya més de 100.000 referències, gestionant més de 6.000 projectes a mesura, reinvertint un 5% de la seua facturació en R+D, la qual cosa li permet aconseguir una capacitat productiva anual de 355.000 cadires, 200.000 armaris i 240.000 taules.

Aquest tipus de visites, que es realitzen periòdicament en empreses capdavanteres en els seus sectors i establides en la nostra zona, són molt importants com complemente en la formació dels nostres alumnes, ja que els permet, conèixer de primera mà la seua organització i gestió.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Camí de la petjada zero de carboni el 2050 Camí de la petjada zero de carboni el 2050
La UPV redueix en més d'un milió d'euros la seua factura elèctrica en un any.