La festa del coneixement: TEDxAlcoi

Per segona vegada, Alcoi oferirà als seus ciutadans una Experiència TEDx, amb el doble d'assistents, el doble d'oradors i una infinitat de sorpreses.

[ 23/02/2017 ]
Roda de premsa de presentació

El Campus d'Alcoi de la UPV i l'Ajuntament d'Alcoi són els orgullosos patrocinadors “Superherois” de la festa del coneixement: TEDxAlcoi.

El 3 de març tindrà lloc el segon esdeveniment standard TEDxAlcoi. En aquesta ocasió estarà situat en la nostra seu de la UPV Campus d’Alcoi concretament en l'en l'edifici Georgina Blanes, carrer Alarcón, 1.

• 1000 assistents.
  • 23 interessantíssims conferenciants. (no estan tots els que són, però són tots els que estan).
  • 7 actuacions.
  • 7 TEDTalks.
  • 4 blocs temàtics: Salut, Refugiats, Societat i Educació.

Més de 1000 persones, entre voluntaris i participants van a fer possible aquest esdeveniment sense precedents en el podrem gaudir de conferenciants com a Gonzalo Fanjul (col·laborador en el programa “L'Intermedi”), Julio Basulto (nutricionista), José Luis Martín Ovejero (Col·laborador en diversos programes com “Els matins de la 1”) o Eduardo Sáenz de Cabezón (únic conferenciant que ha aconseguit figurar en la web oficial de TED amb una xarrada en espanyol) (Poden revisar ací el nostre programa).

A més, joves de la nostra ciutat posaran el toc artístic, demostrant el seu enorme potencial a través d'actuacions musicals, representacions escèniques, tallers musicals, exhibicions i classes de ball, exposicions, etc. Fins i tot el menjar formarà part de les experiències que podràs viure i de les quals podràs aprendre el 3 de març en TEDxAlcoi.

En horari de 9:30h fins les 20:00h l'esdeveniment consta de 4 blocs diferenciats en les seues xarrades, salut, refugiats, societat i educació. L'entrada es pot adquirir en en la web tedxalcoi.com o en oficinas de correos a partir de 5€.

Una jornada repleta de coneixement, diversió, música i experiències.

Roda de premsa de presentació de TedxAlcoi 2017:

Más información:

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi
L'alcalde i la regidora d'educació han visitat el Campus d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.