La festa del coneixement: TEDxAlcoi

Per segona vegada, Alcoi oferirà als seus ciutadans una Experiència TEDx, amb el doble d'assistents, el doble d'oradors i una infinitat de sorpreses.

[ 23/02/2017 ]
Roda de premsa de presentació

El Campus d'Alcoi de la UPV i l'Ajuntament d'Alcoi són els orgullosos patrocinadors “Superherois” de la festa del coneixement: TEDxAlcoi.

El 3 de març tindrà lloc el segon esdeveniment standard TEDxAlcoi. En aquesta ocasió estarà situat en la nostra seu de la UPV Campus d’Alcoi concretament en l'en l'edifici Georgina Blanes, carrer Alarcón, 1.

• 1000 assistents.
  • 23 interessantíssims conferenciants. (no estan tots els que són, però són tots els que estan).
  • 7 actuacions.
  • 7 TEDTalks.
  • 4 blocs temàtics: Salut, Refugiats, Societat i Educació.

Més de 1000 persones, entre voluntaris i participants van a fer possible aquest esdeveniment sense precedents en el podrem gaudir de conferenciants com a Gonzalo Fanjul (col·laborador en el programa “L'Intermedi”), Julio Basulto (nutricionista), José Luis Martín Ovejero (Col·laborador en diversos programes com “Els matins de la 1”) o Eduardo Sáenz de Cabezón (únic conferenciant que ha aconseguit figurar en la web oficial de TED amb una xarrada en espanyol) (Poden revisar ací el nostre programa).

A més, joves de la nostra ciutat posaran el toc artístic, demostrant el seu enorme potencial a través d'actuacions musicals, representacions escèniques, tallers musicals, exhibicions i classes de ball, exposicions, etc. Fins i tot el menjar formarà part de les experiències que podràs viure i de les quals podràs aprendre el 3 de març en TEDxAlcoi.

En horari de 9:30h fins les 20:00h l'esdeveniment consta de 4 blocs diferenciats en les seues xarrades, salut, refugiats, societat i educació. L'entrada es pot adquirir en en la web tedxalcoi.com o en oficinas de correos a partir de 5€.

Una jornada repleta de coneixement, diversió, música i experiències.

Roda de premsa de presentació de TedxAlcoi 2017:

Más información:

Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.