THINK[EMPRENDE]

Jornada

Jornada "Multiplica els teus ingressos amb la xarxa de contactes", a càrrec de Manuel Pastor, CEO d'Acadèmia Da Vinci.

[ 12/03/2017 ]

Dijous que ve 16 de març de 12:30h a 14:30htindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici Carbonell un nou THINK[EMPRENDE]: MULTIPLICA ELS TEUS INGRESSOS AMB LA XARXA DE CONTACTES. La conferència serà impartida per Manuel Pastor, CEO d'Acadèmia Da Vinci amb l'objecte de donar una visió professional del màrqueting de relacions, aprofitar la xarxa de contactes per a generar record i convertir la visibilitat en credibilitat i al seu torn en rendibilitat.

L'activitat va per via CFP i els assistents rebran un certificat d'assistència.

La jornada és GRATUÏTA, però els interessats han d'inscriure's a través del CFP: Formulari d'inscripció.

Més informació:

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Camí de la petjada zero de carboni el 2050 Camí de la petjada zero de carboni el 2050
La UPV redueix en més d'un milió d'euros la seua factura elèctrica en un any.