C.D. Alcoyano

Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront del CF Badalona.

[ 27/02/2017 ]
Graderia de Gol A se situen els membres de la UPV

Una setmana més, el CD Alcoyano continua en la 2a posició, a només 1 punt del capdavanter, el FC Barcelona 'B'. Açò sí, la distància amb el 5é classificat és de 12 punts.

Precisament aquesta setmana visita El Collao l'equip que tanca la zona de play-off d'ascens a la Lliga 123, el CF Badalona, situat a 7 punts del Deportivo, per la qual cosa de guanyar, afermaria encara més si cap la zona de play-off. En el partit d'anada, el CD Alcoyano va aconseguir empatar a 1.

El C.D. Alcoyano ha fet una crida als seus seguidors perquè òmpliguen en camp i porten en volandes al seu equip #VivirloEnElCollao.

El partit es disputarà aquest diumenge 5 de març a les 17h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua, fins divendres a la vesprada.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.