Beques Leonardo. Fundació BBVA

Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals.

Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals que, trobant-se en estadis intermedis de la seua carrera, es caracteritzen per una producció científica, tecnològica o cultural altament innovadora.

[ 01/03/2017 ]

La Fundació BBVA anuncia la seua convocatòria de Beques Leonardo a Investigadors i Creadors Culturals.

Aquestes beques estan destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals que, trobant-se en estadis intermedis de la seua carrera, es caracteritzen per una producció científica, tecnològica o cultural altament innovadora.

Les Beques Leonardo es dirigeixen a facilitar el desenvolupament de projectes altament personals que aborden facetes significatives i noves del món complex i interdisciplinari del present.

Les àrees objecte d'aquesta convocatòria són les següents:

• Ciències Bàsiques (Física, Química i Matemàtiques).
  • Biologia, Ciències del Medi ambient i de la Terra.
  • Biomedicina.
  • Tecnologies de la Informació i la Comunicació, altres Enginyeries i Arquitectura.
  • Economia i Gestió d'empreses, Ciències Jurídiques i Socials.
  • Humanitats (Filosofia, Filologia, Literatura, Lingüística, Història, Estètica i Musicologia).
  • Arts Plàstiques i Art Digital.
  • Música (composició, adreça i interpretació) i Òpera.
  • Creació Literària i Teatre.

Els sol·licitants seran persones físiques, investigadors i creadors culturals de nacionalitat espanyola amb residència a Espanya, o nacionals d'altres països amb residència a Espanya, en els termes previstos en aquestes bases i tenir una edat compresa entre els 30 i 45 anys.

Es concediran almenys 55 beques per al conjunt de la convocatòria, dotada cadascuna d'elles amb un import brut màxim de 40.000 euros.

Els projectes presentats tindran una durada mínima de 6 mesos i màxima de 18 mesos, des que el beneficiari subscriga el compromís d'acceptació de la beca. El projecte objecte de l'ajuda sol·licitada haurà d'estar completat en finalitzar aquest període.

Totes les sol·licituds es presentaran exclusivament a través de l'aplicació disponible en el lloc web de la Fundació BBVA: www.fbbva.es.

El termini de presentació de les sol·licituds és del 1 de març al 27 d'abril de 2017, a les 19h.

Més informació

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.