Beques Leonardo. Fundació BBVA

Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals.

Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals que, trobant-se en estadis intermedis de la seua carrera, es caracteritzen per una producció científica, tecnològica o cultural altament innovadora.

[ 01/03/2017 ]

La Fundació BBVA anuncia la seua convocatòria de Beques Leonardo a Investigadors i Creadors Culturals.

Aquestes beques estan destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals que, trobant-se en estadis intermedis de la seua carrera, es caracteritzen per una producció científica, tecnològica o cultural altament innovadora.

Les Beques Leonardo es dirigeixen a facilitar el desenvolupament de projectes altament personals que aborden facetes significatives i noves del món complex i interdisciplinari del present.

Les àrees objecte d'aquesta convocatòria són les següents:

• Ciències Bàsiques (Física, Química i Matemàtiques).
  • Biologia, Ciències del Medi ambient i de la Terra.
  • Biomedicina.
  • Tecnologies de la Informació i la Comunicació, altres Enginyeries i Arquitectura.
  • Economia i Gestió d'empreses, Ciències Jurídiques i Socials.
  • Humanitats (Filosofia, Filologia, Literatura, Lingüística, Història, Estètica i Musicologia).
  • Arts Plàstiques i Art Digital.
  • Música (composició, adreça i interpretació) i Òpera.
  • Creació Literària i Teatre.

Els sol·licitants seran persones físiques, investigadors i creadors culturals de nacionalitat espanyola amb residència a Espanya, o nacionals d'altres països amb residència a Espanya, en els termes previstos en aquestes bases i tenir una edat compresa entre els 30 i 45 anys.

Es concediran almenys 55 beques per al conjunt de la convocatòria, dotada cadascuna d'elles amb un import brut màxim de 40.000 euros.

Els projectes presentats tindran una durada mínima de 6 mesos i màxima de 18 mesos, des que el beneficiari subscriga el compromís d'acceptació de la beca. El projecte objecte de l'ajuda sol·licitada haurà d'estar completat en finalitzar aquest període.

Totes les sol·licituds es presentaran exclusivament a través de l'aplicació disponible en el lloc web de la Fundació BBVA: www.fbbva.es.

El termini de presentació de les sol·licituds és del 1 de març al 27 d'abril de 2017, a les 19h.

Més informació

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.