Beques Leonardo. Fundació BBVA

Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals.

Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals que, trobant-se en estadis intermedis de la seua carrera, es caracteritzen per una producció científica, tecnològica o cultural altament innovadora.

[ 01/03/2017 ]

La Fundació BBVA anuncia la seua convocatòria de Beques Leonardo a Investigadors i Creadors Culturals.

Aquestes beques estan destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals que, trobant-se en estadis intermedis de la seua carrera, es caracteritzen per una producció científica, tecnològica o cultural altament innovadora.

Les Beques Leonardo es dirigeixen a facilitar el desenvolupament de projectes altament personals que aborden facetes significatives i noves del món complex i interdisciplinari del present.

Les àrees objecte d'aquesta convocatòria són les següents:

• Ciències Bàsiques (Física, Química i Matemàtiques).
  • Biologia, Ciències del Medi ambient i de la Terra.
  • Biomedicina.
  • Tecnologies de la Informació i la Comunicació, altres Enginyeries i Arquitectura.
  • Economia i Gestió d'empreses, Ciències Jurídiques i Socials.
  • Humanitats (Filosofia, Filologia, Literatura, Lingüística, Història, Estètica i Musicologia).
  • Arts Plàstiques i Art Digital.
  • Música (composició, adreça i interpretació) i Òpera.
  • Creació Literària i Teatre.

Els sol·licitants seran persones físiques, investigadors i creadors culturals de nacionalitat espanyola amb residència a Espanya, o nacionals d'altres països amb residència a Espanya, en els termes previstos en aquestes bases i tenir una edat compresa entre els 30 i 45 anys.

Es concediran almenys 55 beques per al conjunt de la convocatòria, dotada cadascuna d'elles amb un import brut màxim de 40.000 euros.

Els projectes presentats tindran una durada mínima de 6 mesos i màxima de 18 mesos, des que el beneficiari subscriga el compromís d'acceptació de la beca. El projecte objecte de l'ajuda sol·licitada haurà d'estar completat en finalitzar aquest període.

Totes les sol·licituds es presentaran exclusivament a través de l'aplicació disponible en el lloc web de la Fundació BBVA: www.fbbva.es.

El termini de presentació de les sol·licituds és del 1 de març al 27 d'abril de 2017, a les 19h.

Més informació

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.