Festa del Campus. Paelles 2017

Programa d'actes per a les Festes de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi 2017.

[ 03/03/2017 ]
Paelles 2016

Les tradicionals Festes del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), arranquen el pròxim dimecres 8 amb les competicions esportives en les instal·lacions de l'edifici Georgina Blanes i amb la Gala de la Carabassa en la qual es realitzarà la presentació de les dames i cavallers i l'elecció del rei i la reina de les Festes. També es lliuraran els premis als professors (taronja, llimó, carabassa, missing, fiestero, fashion, rambo i don limpio).

La Gala serà amenitzada per la Banda de l'EPSA, el grup de balls de saló i el grup de zumba. També comptarà amb el pregó, el vídeo produït per la Delegació d'Alumnes de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi.

El jueves tendrá lugar el plato fuerte con el concurso de Paellas en el parque de la Glorieta.

Programa d'actes:

Dimecres 8 de març:
  • El dimecres 8 al matí es realitzaran les competicions esportives del Torneig Campus.
  • A la vesprada, a les 18h, es celebrarà la "Gala de la Carabassa" al Teatre del Col·legi Salesians.
Dijous 9 de març:
  • A les 9:30, esmorzar en la plaça Ferrándiz i Carbonell patrocinat per la Sotsdirecció d'Alumnat.
  • A les 9:30 tindrà lloc l'eixida des de la plaça Ferrándiz i Carbonell d'una marxa en BTT organitzada per un grup de professors del Campus.
  • A les 10 comença la Yincana i tindrà lloc una rostida de carn en la Plaza Ferrándiz i Carbonell per al personal de l'Escola.
  • A les 12 s'obri el recinte de la Glorieta perquè vagen entrant els alumnes, PAS i PDI. Es realitza un concurs de paelles. Cap a les 16h es lliuraran els premis de samarreta, cartell, yincana i paella.
  • A les 18, en la plaça Ferrándiz i Carbonell, es cremarà la Carabassa i així acabarà la Festa EPSA 2017.

Gala de la Carabassa

Ja pots votar a la Dama i el Cavaller de les festes de l'escola. En aquesta ocasió, la votació serà via Facebook, donant-li like a aquella dama i cavaller que més simpàtic/a vos parega. Aquest és el link.

També podeu votar a aquells professors que més suspenen o més simpàtics a través de la següent enquesta.

Els resultats seran revelats en la Gala de la Carabassa.

II Concurs de Paelles

Com l'any passat la Delegació d'Alumnes d'Alcoi premiarà a la millor paella de les festes. Per a poder participar solament heu de marcar la casella de "Participar en el concurs" del qüestionari de sol·licitud de llenya. Les paelles concursants podran arreplegar l'arròs en l'Stand de Delegació gens més entrar en el recinte. Podran participar tant alumnes com a personal de l'EPSA.

El plat de paella haurà de presentar-se des de les 15h fins a les 15:30h en l'Stand de Delegació d'Alumnes.

S'atorgaran premis a les 3 millors paelles.

Per a demanar llenya tant per a paella com per a les barbacoes cal emplenar el següent qüestionari abans de les 14h del dimecres 8 de març.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.