Festa del Campus. Paelles 2017

Programa d'actes per a les Festes de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi 2017.

[ 03/03/2017 ]
Paelles 2016

Les tradicionals Festes del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), arranquen el pròxim dimecres 8 amb les competicions esportives en les instal·lacions de l'edifici Georgina Blanes i amb la Gala de la Carabassa en la qual es realitzarà la presentació de les dames i cavallers i l'elecció del rei i la reina de les Festes. També es lliuraran els premis als professors (taronja, llimó, carabassa, missing, fiestero, fashion, rambo i don limpio).

La Gala serà amenitzada per la Banda de l'EPSA, el grup de balls de saló i el grup de zumba. També comptarà amb el pregó, el vídeo produït per la Delegació d'Alumnes de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi.

El jueves tendrá lugar el plato fuerte con el concurso de Paellas en el parque de la Glorieta.

Programa d'actes:

Dimecres 8 de març:
  • El dimecres 8 al matí es realitzaran les competicions esportives del Torneig Campus.
  • A la vesprada, a les 18h, es celebrarà la "Gala de la Carabassa" al Teatre del Col·legi Salesians.
Dijous 9 de març:
  • A les 9:30, esmorzar en la plaça Ferrándiz i Carbonell patrocinat per la Sotsdirecció d'Alumnat.
  • A les 9:30 tindrà lloc l'eixida des de la plaça Ferrándiz i Carbonell d'una marxa en BTT organitzada per un grup de professors del Campus.
  • A les 10 comença la Yincana i tindrà lloc una rostida de carn en la Plaza Ferrándiz i Carbonell per al personal de l'Escola.
  • A les 12 s'obri el recinte de la Glorieta perquè vagen entrant els alumnes, PAS i PDI. Es realitza un concurs de paelles. Cap a les 16h es lliuraran els premis de samarreta, cartell, yincana i paella.
  • A les 18, en la plaça Ferrándiz i Carbonell, es cremarà la Carabassa i així acabarà la Festa EPSA 2017.

Gala de la Carabassa

Ja pots votar a la Dama i el Cavaller de les festes de l'escola. En aquesta ocasió, la votació serà via Facebook, donant-li like a aquella dama i cavaller que més simpàtic/a vos parega. Aquest és el link.

També podeu votar a aquells professors que més suspenen o més simpàtics a través de la següent enquesta.

Els resultats seran revelats en la Gala de la Carabassa.

II Concurs de Paelles

Com l'any passat la Delegació d'Alumnes d'Alcoi premiarà a la millor paella de les festes. Per a poder participar solament heu de marcar la casella de "Participar en el concurs" del qüestionari de sol·licitud de llenya. Les paelles concursants podran arreplegar l'arròs en l'Stand de Delegació gens més entrar en el recinte. Podran participar tant alumnes com a personal de l'EPSA.

El plat de paella haurà de presentar-se des de les 15h fins a les 15:30h en l'Stand de Delegació d'Alumnes.

S'atorgaran premis a les 3 millors paelles.

Per a demanar llenya tant per a paella com per a les barbacoes cal emplenar el següent qüestionari abans de les 14h del dimecres 8 de març.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.