Festa del Campus. Paelles 2017

Programa d'actes per a les Festes de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi 2017.

[ 03/03/2017 ]
Paelles 2016

Les tradicionals Festes del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), arranquen el pròxim dimecres 8 amb les competicions esportives en les instal·lacions de l'edifici Georgina Blanes i amb la Gala de la Carabassa en la qual es realitzarà la presentació de les dames i cavallers i l'elecció del rei i la reina de les Festes. També es lliuraran els premis als professors (taronja, llimó, carabassa, missing, fiestero, fashion, rambo i don limpio).

La Gala serà amenitzada per la Banda de l'EPSA, el grup de balls de saló i el grup de zumba. També comptarà amb el pregó, el vídeo produït per la Delegació d'Alumnes de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi.

El jueves tendrá lugar el plato fuerte con el concurso de Paellas en el parque de la Glorieta.

Programa d'actes:

Dimecres 8 de març:
  • El dimecres 8 al matí es realitzaran les competicions esportives del Torneig Campus.
  • A la vesprada, a les 18h, es celebrarà la "Gala de la Carabassa" al Teatre del Col·legi Salesians.
Dijous 9 de març:
  • A les 9:30, esmorzar en la plaça Ferrándiz i Carbonell patrocinat per la Sotsdirecció d'Alumnat.
  • A les 9:30 tindrà lloc l'eixida des de la plaça Ferrándiz i Carbonell d'una marxa en BTT organitzada per un grup de professors del Campus.
  • A les 10 comença la Yincana i tindrà lloc una rostida de carn en la Plaza Ferrándiz i Carbonell per al personal de l'Escola.
  • A les 12 s'obri el recinte de la Glorieta perquè vagen entrant els alumnes, PAS i PDI. Es realitza un concurs de paelles. Cap a les 16h es lliuraran els premis de samarreta, cartell, yincana i paella.
  • A les 18, en la plaça Ferrándiz i Carbonell, es cremarà la Carabassa i així acabarà la Festa EPSA 2017.

Gala de la Carabassa

Ja pots votar a la Dama i el Cavaller de les festes de l'escola. En aquesta ocasió, la votació serà via Facebook, donant-li like a aquella dama i cavaller que més simpàtic/a vos parega. Aquest és el link.

També podeu votar a aquells professors que més suspenen o més simpàtics a través de la següent enquesta.

Els resultats seran revelats en la Gala de la Carabassa.

II Concurs de Paelles

Com l'any passat la Delegació d'Alumnes d'Alcoi premiarà a la millor paella de les festes. Per a poder participar solament heu de marcar la casella de "Participar en el concurs" del qüestionari de sol·licitud de llenya. Les paelles concursants podran arreplegar l'arròs en l'Stand de Delegació gens més entrar en el recinte. Podran participar tant alumnes com a personal de l'EPSA.

El plat de paella haurà de presentar-se des de les 15h fins a les 15:30h en l'Stand de Delegació d'Alumnes.

S'atorgaran premis a les 3 millors paelles.

Per a demanar llenya tant per a paella com per a les barbacoes cal emplenar el següent qüestionari abans de les 14h del dimecres 8 de març.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.