Convocatòria 2017 Beca MERIDIES

Projectes de cooperació en ONGD, organismes internacionals i universitats d'Amèrica Llatina i Àfrica.

[ 06/03/2017 ]
Beques Meridies 2017

El Centre de Cooperació al Desenvolupament (CCD) ha llançat la primera cridà al Programa MERIDIES - Cooperació 2017. En total hi ha 31 beques destinades al alumnat de graus, cicles i màster oficial. El termini per a presentar-se finalitza el 23 de març del 2017 a les 14h.

MERIDIES- Cooperació és un programa de mobilitat internacional gestionat per el CCD destinat a l’alumnat de la UPV per a la participació en programes i projectes de cooperació per al desenvolupament en països del Sud, mitjançant les Universitats, Organitzacions No Governamentals de Desenvolupament, Organismes Internacionals, entitats socials i altres actors del sistema internacional de cooperació al desenvolupament.

Queda establert un marc per a que la Universitat puga expandir els vincles de col·laboració cap a aquelles entitats i institucions que necessiten la col·laboració tècnica i d’aquesta manera puguen aconseguir els seus objectius; com són: la eradicació de la pobresa i la desigualtat. El projecte MERIDIES- Cooperació permet als estudiants posar en pràctica els coneixements tècnics adquirits durant la seua formació, conèixer el treball que porten a cap als actors del sistema de cooperació internacional al desenvolupament i generar sentiments de solidaritat i compromís davant dels més desafavorits de la població.

La duració de les beques varia entre 3 i 5 mesos en funció del destí

L’ajuda del CCD consisteix en una bossa de viatge (1.000 euros), ajudes de butxaca per a l’allotjament i manutenció (400 euros al mes) a més de l’ assegurança mèdica.

L’alumnat obtindrà 6 ECTS per la participació en aquest programa.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.