Convocatòria 2017 Beca MERIDIES

Projectes de cooperació en ONGD, organismes internacionals i universitats d'Amèrica Llatina i Àfrica.

[ 06/03/2017 ]
Beques Meridies 2017

El Centre de Cooperació al Desenvolupament (CCD) ha llançat la primera cridà al Programa MERIDIES - Cooperació 2017. En total hi ha 31 beques destinades al alumnat de graus, cicles i màster oficial. El termini per a presentar-se finalitza el 23 de març del 2017 a les 14h.

MERIDIES- Cooperació és un programa de mobilitat internacional gestionat per el CCD destinat a l’alumnat de la UPV per a la participació en programes i projectes de cooperació per al desenvolupament en països del Sud, mitjançant les Universitats, Organitzacions No Governamentals de Desenvolupament, Organismes Internacionals, entitats socials i altres actors del sistema internacional de cooperació al desenvolupament.

Queda establert un marc per a que la Universitat puga expandir els vincles de col·laboració cap a aquelles entitats i institucions que necessiten la col·laboració tècnica i d’aquesta manera puguen aconseguir els seus objectius; com són: la eradicació de la pobresa i la desigualtat. El projecte MERIDIES- Cooperació permet als estudiants posar en pràctica els coneixements tècnics adquirits durant la seua formació, conèixer el treball que porten a cap als actors del sistema de cooperació internacional al desenvolupament i generar sentiments de solidaritat i compromís davant dels més desafavorits de la població.

La duració de les beques varia entre 3 i 5 mesos en funció del destí

L’ajuda del CCD consisteix en una bossa de viatge (1.000 euros), ajudes de butxaca per a l’allotjament i manutenció (400 euros al mes) a més de l’ assegurança mèdica.

L’alumnat obtindrà 6 ECTS per la participació en aquest programa.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.