Convocatòria 2017 Beca MERIDIES

Projectes de cooperació en ONGD, organismes internacionals i universitats d'Amèrica Llatina i Àfrica.

[ 06/03/2017 ]
Beques Meridies 2017

El Centre de Cooperació al Desenvolupament (CCD) ha llançat la primera cridà al Programa MERIDIES - Cooperació 2017. En total hi ha 31 beques destinades al alumnat de graus, cicles i màster oficial. El termini per a presentar-se finalitza el 23 de març del 2017 a les 14h.

MERIDIES- Cooperació és un programa de mobilitat internacional gestionat per el CCD destinat a l’alumnat de la UPV per a la participació en programes i projectes de cooperació per al desenvolupament en països del Sud, mitjançant les Universitats, Organitzacions No Governamentals de Desenvolupament, Organismes Internacionals, entitats socials i altres actors del sistema internacional de cooperació al desenvolupament.

Queda establert un marc per a que la Universitat puga expandir els vincles de col·laboració cap a aquelles entitats i institucions que necessiten la col·laboració tècnica i d’aquesta manera puguen aconseguir els seus objectius; com són: la eradicació de la pobresa i la desigualtat. El projecte MERIDIES- Cooperació permet als estudiants posar en pràctica els coneixements tècnics adquirits durant la seua formació, conèixer el treball que porten a cap als actors del sistema de cooperació internacional al desenvolupament i generar sentiments de solidaritat i compromís davant dels més desafavorits de la població.

La duració de les beques varia entre 3 i 5 mesos en funció del destí

L’ajuda del CCD consisteix en una bossa de viatge (1.000 euros), ajudes de butxaca per a l’allotjament i manutenció (400 euros al mes) a més de l’ assegurança mèdica.

L’alumnat obtindrà 6 ECTS per la participació en aquest programa.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris Benvinguda a alumnes de màsters universitaris
Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.