El 6 d'abril, 'Fòrum E²', fira d'eixides professionals per a estudiants i titulats de la Universitat Politècnica de València. T'atreveixes a participar?
[ 07/03/2017 ]
Eres alumne o titulat/da? Estàs cercant ocupació o pràctiques? T'atreveixes a participar en el Fòrum?
El 6 d'abril a les 18h es desenvoluparà la XII edició del Fòrum d'Ocupació al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.
Tens 2 modalitats:
ELEVATOR PITCH
Presentar i exposar la teua idea, el teu TFG o TFM en un escenari, davant d'unes 20 empreses, durant 90 segons. Totes les empreses tindran un book, amb el currículum de tots els que participeu en aquesta modalitat. Hi haurà un curs gratuït per a formar-vos.
PÒSTER
Realitzar un pòster amb els detalls de la teua idea, TFG o TFM, amb l'objectiu que estiguen exposats pel Campus durant la setmana del Fòrum (les despeses de la realització del pòster corren al nostre càrrec).