Fòrum Ocupació i Emprenedoria

El 6 d'abril, 'Fòrum E²', fira d'eixides professionals per a estudiants i titulats de la Universitat Politècnica de València. T'atreveixes a participar?

[ 07/03/2017 ]
Fòrum d'Ocupació 2017

Eres alumne o titulat/da? Estàs cercant ocupació o pràctiques? T'atreveixes a participar en el Fòrum?

El 6 d'abril a les 18h es desenvoluparà la XII edició del Fòrum d'Ocupació al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

Tens 2 modalitats:

ELEVATOR PITCH
  • Presentar i exposar la teua idea, el teu TFG o TFM en un escenari, davant d'unes 20 empreses, durant 90 segons. Totes les empreses tindran un book, amb el currículum de tots els que participeu en aquesta modalitat. Hi haurà un curs gratuït per a formar-vos.

PÒSTER
  • Realitzar un pòster amb els detalls de la teua idea, TFG o TFM, amb l'objectiu que estiguen exposats pel Campus durant la setmana del Fòrum (les despeses de la realització del pòster corren al nostre càrrec).

Roda de premsa de presentació:

VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El termini de presentació per a poder participar finalitzarà el 19 de febrer de 2021.
Docència i proves d'avaluació online
Es manté online fins al 20 de gener.
Nou equip directiu Nou equip directiu
Des de l'1 de gener de 2021, Pau Bernabeu és el director de l'EPSA.
FOTCIENCIA17 FOTCIENCIA17
Ja pots visitar FotCiencia17 en el Centre Comercial Alzamora.
IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
Premis Fundació BBVA Premis Fundació BBVA
Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya.
Beques Leonardo. Fundació BBVA Beques Leonardo. Fundació BBVA
Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals.