Fòrum Ocupació i Emprenedoria

El 6 d'abril, 'Fòrum E²', fira d'eixides professionals per a estudiants i titulats de la Universitat Politècnica de València. T'atreveixes a participar?

[ 07/03/2017 ]
Fòrum d'Ocupació 2017

Eres alumne o titulat/da? Estàs cercant ocupació o pràctiques? T'atreveixes a participar en el Fòrum?

El 6 d'abril a les 18h es desenvoluparà la XII edició del Fòrum d'Ocupació al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

Tens 2 modalitats:

ELEVATOR PITCH
  • Presentar i exposar la teua idea, el teu TFG o TFM en un escenari, davant d'unes 20 empreses, durant 90 segons. Totes les empreses tindran un book, amb el currículum de tots els que participeu en aquesta modalitat. Hi haurà un curs gratuït per a formar-vos.

PÒSTER
  • Realitzar un pòster amb els detalls de la teua idea, TFG o TFM, amb l'objectiu que estiguen exposats pel Campus durant la setmana del Fòrum (les despeses de la realització del pòster corren al nostre càrrec).

Roda de premsa de presentació:

Visita de la Delegació d'Alumnes UPV Visita de la Delegació d'Alumnes UPV
La Delegació d’Alumnes de la UPV, encapçalada per Víctor Pittaluga, ha visitat el Campus d’Alcoi.
Reunió a Bocairent Reunió a Bocairent
El Campus d’Alcoi de la UPV i l’Ajuntament de Bocairent estudien noves formes de col·laboració.
VI  Concurs START UPV Campus d’Alcoi VI Concurs START UPV Campus d’Alcoi
Alberto Madrero i Pablo Palomares, guanyadors del concurs amb la seua idea ‘Mybeeway’.
2021 THE University Impact Rankings 2021 THE University Impact Rankings
Times Higher Education assenyala la UPV com a universitat amb major impacte social i econòmic d'Espanya.
XX Premis del Consell Social XX Premis del Consell Social
El professor Néstor Montañés i l'alumne Vicent Moltó, premiats.
Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional
És la 4a més citades a Espanya en la disciplina d'enginyeria industrial.
Pla estratègic del campus Pla estratègic del campus
Reunió de la nova direcció del Campus amb el conseller Rafael Climent.