Fòrum Ocupació i Emprenedoria

El 6 d'abril, 'Fòrum E²', fira d'eixides professionals per a estudiants i titulats de la Universitat Politècnica de València. T'atreveixes a participar?

[ 07/03/2017 ]
Fòrum d'Ocupació 2017

Eres alumne o titulat/da? Estàs cercant ocupació o pràctiques? T'atreveixes a participar en el Fòrum?

El 6 d'abril a les 18h es desenvoluparà la XII edició del Fòrum d'Ocupació al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

Tens 2 modalitats:

ELEVATOR PITCH
  • Presentar i exposar la teua idea, el teu TFG o TFM en un escenari, davant d'unes 20 empreses, durant 90 segons. Totes les empreses tindran un book, amb el currículum de tots els que participeu en aquesta modalitat. Hi haurà un curs gratuït per a formar-vos.

PÒSTER
  • Realitzar un pòster amb els detalls de la teua idea, TFG o TFM, amb l'objectiu que estiguen exposats pel Campus durant la setmana del Fòrum (les despeses de la realització del pòster corren al nostre càrrec).

Roda de premsa de presentació:

Dia Internacional de la Dona Dia Internacional de la Dona
La UPV commemora el 8M amb diverses activitats reivindicatives als tres campus.
VI Concurs de Videojocs VI Concurs de Videojocs
Els guanyadores foren el CIP FP Batoi i l'IES Matemàtic Vicent Caselles Costa.
Per a fabricar productes covid Per a fabricar productes covid
Investigadors del campus d'Alcoi ajuden empreses i pimes.
Hash Code 2021 Hash Code 2021
L’equip 'Els gañanticos' del campus va quedar en el Top50 espanyol.
QS World University Rankings QS World University Rankings
La UPV és la millor universitat espanyola per a estudiar Agricultura i Ciències Forestals.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Transformar taronges en productes de neteja Transformar taronges en productes de neteja
'Citrus' és el projecte empresarial que ha dissenyat Karina Santamaría.