Fòrum Ocupació i Emprenedoria

El 6 d'abril, 'Fòrum E²', fira d'eixides professionals per a estudiants i titulats de la Universitat Politècnica de València. T'atreveixes a participar?

[ 07/03/2017 ]
Fòrum d'Ocupació 2017

Eres alumne o titulat/da? Estàs cercant ocupació o pràctiques? T'atreveixes a participar en el Fòrum?

El 6 d'abril a les 18h es desenvoluparà la XII edició del Fòrum d'Ocupació al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

Tens 2 modalitats:

ELEVATOR PITCH
  • Presentar i exposar la teua idea, el teu TFG o TFM en un escenari, davant d'unes 20 empreses, durant 90 segons. Totes les empreses tindran un book, amb el currículum de tots els que participeu en aquesta modalitat. Hi haurà un curs gratuït per a formar-vos.

PÒSTER
  • Realitzar un pòster amb els detalls de la teua idea, TFG o TFM, amb l'objectiu que estiguen exposats pel Campus durant la setmana del Fòrum (les despeses de la realització del pòster corren al nostre càrrec).

Roda de premsa de presentació:

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.