Fòrum Ocupació i Emprenedoria

El 6 d'abril, 'Fòrum E²', fira d'eixides professionals per a estudiants i titulats de la Universitat Politècnica de València. T'atreveixes a participar?

[ 07/03/2017 ]
Fòrum d'Ocupació 2017

Eres alumne o titulat/da? Estàs cercant ocupació o pràctiques? T'atreveixes a participar en el Fòrum?

El 6 d'abril a les 18h es desenvoluparà la XII edició del Fòrum d'Ocupació al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

Tens 2 modalitats:

ELEVATOR PITCH
  • Presentar i exposar la teua idea, el teu TFG o TFM en un escenari, davant d'unes 20 empreses, durant 90 segons. Totes les empreses tindran un book, amb el currículum de tots els que participeu en aquesta modalitat. Hi haurà un curs gratuït per a formar-vos.

PÒSTER
  • Realitzar un pòster amb els detalls de la teua idea, TFG o TFM, amb l'objectiu que estiguen exposats pel Campus durant la setmana del Fòrum (les despeses de la realització del pòster corren al nostre càrrec).

Roda de premsa de presentació:

Smart Campus Smart Campus
TFG de l'estudiant d'ADE Ainoa Mataix.
Acte d'obertura de curs acadèmic 20/21 Acte d'obertura de curs acadèmic 20/21
La investigadora i experta en Intel·ligència Artificial, Nuria Oliver, ha sigut l'encarregada d'impartir la conferència inaugural.
Premis Repte SEAT Textile Challenge 2020 Premis Repte SEAT Textile Challenge 2020
Organitzat per la Càtedra AITEX-UPV.
Setmana de la Ciència 2020 Setmana de la Ciència 2020
Les conferències se celebraran del 16 al 20 de novembre.
Erasmus Mundus Erasmus Mundus
El Campus d'Alcoi de la UPV participa en un d'aquests programes.
Càtedra del Sector Tèxtil UPV Càtedra del Sector Tèxtil UPV
El conveni creat pretén millorar la competitivitat i modernitzar les pimes del sector tèxtil.
Classes a l'aire lliure Classes a l'aire lliure
De l'assignatura optativa 'Cooperació per al Desenvolupament'.