Fòrum Ocupació i Emprenedoria

El 6 d'abril, 'Fòrum E²', fira d'eixides professionals per a estudiants i titulats de la Universitat Politècnica de València. T'atreveixes a participar?

[ 07/03/2017 ]
Fòrum d'Ocupació 2017

Eres alumne o titulat/da? Estàs cercant ocupació o pràctiques? T'atreveixes a participar en el Fòrum?

El 6 d'abril a les 18h es desenvoluparà la XII edició del Fòrum d'Ocupació al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

Tens 2 modalitats:

ELEVATOR PITCH
  • Presentar i exposar la teua idea, el teu TFG o TFM en un escenari, davant d'unes 20 empreses, durant 90 segons. Totes les empreses tindran un book, amb el currículum de tots els que participeu en aquesta modalitat. Hi haurà un curs gratuït per a formar-vos.

PÒSTER
  • Realitzar un pòster amb els detalls de la teua idea, TFG o TFM, amb l'objectiu que estiguen exposats pel Campus durant la setmana del Fòrum (les despeses de la realització del pòster corren al nostre càrrec).

Roda de premsa de presentació:

Cicle de Cinema Científic a la UPV Cicle de Cinema Científic a la UPV
2, 9 i 16 de juny a la Sala de l'IVAM CADA Alcoi.
QS World University Ranking 2022 QS World University Ranking 2022
El rànquing QS situa la UPV entre les 10 millors d'Espanya i la millor de la Comunitat Valenciana.
Nou equip de govern Nou equip de govern
10 vicerectors i vicerectores, un director delegat, el cap del gabinet i el secretari general l'acompanyen des d'avui.
IV edició d'ideaT kids UPV Campus d'Alcoi IV edició d'ideaT kids UPV Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb centres d'Alcoi, L'Olleria i Cocentaina amb més de 550 xicotets emprenedors.
Activitats Setmana de la Ciència Activitats Setmana de la Ciència
Coneix totes les iniciatives que s'estan duent a terme.
Revista JARTE - Articles in press Revista JARTE - Articles in press
Articles that have been accepted for publication in JARTE and copyedited.
Ajudes mobilitat practiques internacionals o interregionals Ajudes mobilitat practiques internacionals o interregionals
Convocatòria University Junior International Entrepreneurs.