Fòrum Ocupació i Emprenedoria

El 6 d'abril, 'Fòrum E²', fira d'eixides professionals per a estudiants i titulats de la Universitat Politècnica de València. T'atreveixes a participar?

[ 07/03/2017 ]
Fòrum d'Ocupació 2017

Eres alumne o titulat/da? Estàs cercant ocupació o pràctiques? T'atreveixes a participar en el Fòrum?

El 6 d'abril a les 18h es desenvoluparà la XII edició del Fòrum d'Ocupació al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València.

Tens 2 modalitats:

ELEVATOR PITCH
  • Presentar i exposar la teua idea, el teu TFG o TFM en un escenari, davant d'unes 20 empreses, durant 90 segons. Totes les empreses tindran un book, amb el currículum de tots els que participeu en aquesta modalitat. Hi haurà un curs gratuït per a formar-vos.

PÒSTER
  • Realitzar un pòster amb els detalls de la teua idea, TFG o TFM, amb l'objectiu que estiguen exposats pel Campus durant la setmana del Fòrum (les despeses de la realització del pòster corren al nostre càrrec).

Roda de premsa de presentació:

Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional
És la 4a més citades a Espanya en la disciplina d'enginyeria industrial.
Pla estratègic del campus Pla estratègic del campus
Reunió de la nova direcció del Campus amb el conseller Rafael Climent.
Projecte Bioresins Projecte Bioresins
Personal investigador del campus d'Alcoi desenvolupa plàstics biodegradables.
VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El Col·legi Salesians Joan XXIII i l'IES Cotes Baixes han sigut els premiats.
Màster Universitari i Empresa Màster Universitari i Empresa
El Campus d'Alcoi incentivarà els TFM que aborden necessitats d'empreses.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Eleccions a rector de la UPV Eleccions a rector de la UPV
José Manuel Barat, José E. Capilla i Ángel Ortiz són els candidats.