Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic.

Tindrá lloc el 30 de maç a la Seu Universitària del Campus d'Alcoi a Mutxamel.

[ 17/03/2017 ]
Mutxamel, patrimoni hidràulic

El proper 30 de març en horari de 9 a 14 horas, es celebrarà la LXIX Jornada DIFUTEC: MUTXAMEL. PATRIMONI HIDRÀULIC, organitzada per l'Ajuntament de Mutxamel i per l'Aula Riu Sec del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de Valencia i tindrà lloc a l'Auditori Centre Social Polivalent de Mutxamel, ubicat en l'Avda. Carlos Soler, 64 d'aquesta localitat.

La jornada està dirigida a tècnics de cultura, turisme i patrimoni d'ajuntaments, a regidors de cultura, turisme i patrimoni d'ajuntaments, a institucions i organismes públics i al públic en general.

L'objectiu és analitzar, divulgar i valoritzar el patrimoni hidràulic de Mutxamel i de tot l'àmbit del Riu Sec des de la perspectiva històrica fins a les seues possibilitats turístiques, com a sistema determinant de l'estil de vida i de l'hàbitat d'aquest territori.

La inscripció es gratuïta. S'expedirà certificat del Centre de Formació Permanent de la UPV als inscrits en la jornada.

Els interessats a acudir poden inscriure's directament a través del CFP de la Universitat Politècnica de València.

Més informació:

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.