Jornada DIFUTEC: Mutxamel. Patrimoni hidràulic.

Tindrá lloc el 30 de maç a la Seu Universitària del Campus d'Alcoi a Mutxamel.

[ 17/03/2017 ]
Mutxamel, patrimoni hidràulic

El proper 30 de març en horari de 9 a 14 horas, es celebrarà la LXIX Jornada DIFUTEC: MUTXAMEL. PATRIMONI HIDRÀULIC, organitzada per l'Ajuntament de Mutxamel i per l'Aula Riu Sec del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de Valencia i tindrà lloc a l'Auditori Centre Social Polivalent de Mutxamel, ubicat en l'Avda. Carlos Soler, 64 d'aquesta localitat.

La jornada està dirigida a tècnics de cultura, turisme i patrimoni d'ajuntaments, a regidors de cultura, turisme i patrimoni d'ajuntaments, a institucions i organismes públics i al públic en general.

L'objectiu és analitzar, divulgar i valoritzar el patrimoni hidràulic de Mutxamel i de tot l'àmbit del Riu Sec des de la perspectiva històrica fins a les seues possibilitats turístiques, com a sistema determinant de l'estil de vida i de l'hàbitat d'aquest territori.

La inscripció es gratuïta. S'expedirà certificat del Centre de Formació Permanent de la UPV als inscrits en la jornada.

Els interessats a acudir poden inscriure's directament a través del CFP de la Universitat Politècnica de València.

Més informació:

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Camí de la petjada zero de carboni el 2050 Camí de la petjada zero de carboni el 2050
La UPV redueix en més d'un milió d'euros la seua factura elèctrica en un any.